// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

رونمایی از بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۲

کپکام به‌تازگی گفته است در سال ۲۰۲۲ از Street Fighter 6 رونمایی می‌کند؛ گرچه تاریخ دقیق آن را اعلام نکرد.

کپکام امروز جدیدترین قسمت از سری ویدیوهای فصلی Street Fighter 5 را منتشر کرده است که در آن به اخبار این بازی در فصل پاییز پرداخته می‌شود. کپکام در این ویدیو اعلام کرد نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی استریت فایتر که احتمالا Street Fighter VI نام دارد، در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. همچنین این شرکت ژاپنی در پایان ویدیوی مذکور می‌گوید بعدا اخبار بیشتری را راجع‌به آینده‌ی مجموعه‌ی استریت فایتر به اشتراک خواهد گذاشت.

اگر شایعات منتشرشده درباره‌ی Street Fighter 6 درست باشند، این بازی چند سالی است که در دست توسعه قرار دارد. درواقع ساخت نسخه‌ی جدید استریت فایتر در حالی دنبال می‌شود که کپکام همچنان دارد از استریت فایتر 5 پشتیبانی و با انتشار آپدیت‌های فصلی، محتوا و کاراکترهای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. آخرین کاراکتر استریت فایتر 5 نیز Luke است که تا چند روز دیگر و در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) به جمع مبارزهای این بازی می‌پیوندد.

تاکایوکی ناکایاما، کارگردان Street Fighter 5 در این ویدیو می‌گوید: «استریت فایتر 5 برای ما پروژه‌ای بود که پستی و بلندی زیاد داشت. اما به‌لطف طرفداران توانستیم به آن هدفی از بازی انتظار داشتیم، برسیم. ما از تجربه‌ای که در توسعه‌ی استریت فایتر 5 به‌دست آورده‌ایم، به‌خوبی استفاده می‌کنیم تا با استفاده از آن بازی بعدی را بسازیم.» شوهی ماتسوموتو، تهیه‌کننده‌ی این بازی نیز اشاره می‌کند: «مشتاقیم که در سال آینده اطلاعات بیشتری را با شما درمیان بگذاریم.»

نزدیک به ۶ سال از انتشار بازی Street Fighter 5 می‌گذرد. این بازی فایتینگ در زمان عرضه به‌دلیل نداشتن محتوای کافی مورد انتقاد شدید قرار گرفت. بااین‌حال، همان‌طور که گفته شد، کپکام در طول این سال‌ها آپدیت‌ها و محتوای زیادی را برای استریت فایتر 5 منتشر و آن را به یک بازی باکیفیت تبدیل کرده است. درهرصورت، به‌نظر می‌رسد که کپکام به‌اندازه‌ی کافی از Street Fighter 5 پشتیبانی کرده باشد و درواقع دیگر وقت رونمایی از استریت فایتر 6 رسیده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Street Fighter 5 چیست؟ چه انتظاری از Street Fighter 6 دارید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده