// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۲

خریداری استودیو سازنده سری بازی Rock Band توسط اپیک گیمز

اپیک گیمز به هدف گسترش کنسرت‌های فورتنایت، استودیو Harmonix را خرید؛ تیمی که با سری بازی راک بند و Guitar Hero شناخته می‌شود.

شرکت Harmonix Music Systems که فعالیت ویدیوگیمی خود را با عرضه‌ی بازی Frequency در سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرد، حالا متعلق به اپیک گیمز است. از این به بعد استودیو Harmonix وظیفه دارد که روی گیم‌پلی بازی فورتنایت موقع برگزاری کنسرت‌ها کار کند؛ تا این رویدادها جذاب‌تر از قبل به نظر برسند.

استودیو Harmonix با آثاری همچون مجموعه بازی Rock Band و بازی‌های گیتار هیرو توانست تجربه‌های تعاملی موسیقی‌محور پرطرفداری را به وجود بیاورد. رئیس شرکت می‌گوید که دقیقا به همین دلیل با خریداری شدن توسط اپیک گیمز، سازندگان بازی Amplitude و بازی Fuser می‌توانند چنین کاری را در ابعاد بزرگ با فورتنایت انجام بدهد.

دو شرکت توضیح دادند که پیوستن آن‌ها به یکدیگر باعث خلاقیت‌ورزی بیشتر استودیو می‌شود تا گیمرها راه‌های تازه‌ای برای خلق، اجرا و به اشتراک‌گذاری موسیقی داشته باشند. هدف اپیک گیمز این است که دیگر گیمرها فقط شنونده‌ی آهنگ‌ها نباشند و به شکلی فعال‌تر از قبل، موسیقی را تجربه کنند. نایب رئیس تیم بازی‌سازی شرکت Epic Games می‌گوید: «موسیقی همین حالا میلیون‌ها نفر را در بازی Fortnite دور هم جمع کرده است؛ چه وقتی به نشان دادن احساسات خود با ایموت‌ها می‌پردازند و چه زمانی‌که در کنسرت‌های جهانی فورتنایت شرکت می‌کنند».

سازندگان سری بازی Rock Band قول دادند که دی‌ال‌سی‌های معرفی‌شده برای آن قطعا عرضه خواهند شد و همچنین خریداری توسط اپیک گیمز کاری نمی‌کند که استودیو Harmonix، برگزاری رویدادهای بازی Fuser را از یاد ببرد. همچنین فعلا قرار نیست سرورهای هیچ‌کدام از بازی‌های شرکت Harmonix Music Systems خاموش بشوند و این محصولات موسیقی‌محور در پلتفرم‌های مختلف قابل تجربه هستند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده