// سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱

تشکیل کمیته‌ی نظارت بر محل کار توسط اکتیویژن بلیزارد

اکتیویژن بلیزارد کمیته‌ی مسئولیت در محل کار را راه اندازی کرده است که این کمیته مسئول نظارت بر اجرای سیاست‌های جدید شرکت برای بهبود فرهنگ محیط کار خواهد بود.

اتفاقات چند وقت اخیر کاملاً این موضوع را مشخص کرده است که اکتیویژن بلیزارد مشکلاتی ریشه‌ای دارد که سال‌ها فرهنگ محل کار این شرکت را فلج و مسموم کرده و درخواست‌ها برای بهبود شرایط زیادتر از همیشه شده است. گزارش‌ها همچنان حاکی از روشن شدن بیشتر شرایط این شرکت هستند و یکی از گام‌هایی که در این راستا برداشته شده است، ایجاد یک کمیته جدید به نام مسئولیت در محل کار است.

هیئت مدیره اکتیویژن بلیزارد در یک بیانیه مطبوعاتی اخیر اعلام کرد که این کمیته مسئول نظارت بر تلاش‌های شرکت در اجرای موفقیت آمیز قوانین جدید، رویه‌ها و تعهدات جدید خود برای بهبود فرهنگ محیط کار و حذف انواع آزار و اذیت و تبعیض خواهد بود. ریاست آن بر عهده داون اوستروف و روتا بویرز به‌عنوان مدیرانی مستقل از شرکت اصلی خواهد بود. هیئت مدیره این شرکت همچنین گفته است که به‌دنبال اضافه کردن یک مدیر جدید و دایورس به هیئت مدیره است.

در همین حال طبق بیانیه مطبوعاتی، این کمیته از رهبر اکتیویژن بلیزارد که به‌طور منظم به آن گزارش می‌دهد، می‌خواهد تا شاخص‌های کلیدی عملکرد یا ابزارهای دیگری را برای اندازه‌گیری پیشرفت و اطمینان از پاسخگویی این کمیته ایجاد کند. این کمیته همچنین این اختیار را خواهد داشت که از مشاوران یا مشاوران خارجی، از جمله مشاوران حقوقی مستقل برای کمک به کار خود استفاده کند. بسیاری احساس می‌کنند که این کار بیشتر یک راه‌حل کوتاه مدت است تا یک راه‌حل معنی‌دار. به‌ویژه بسیاری باور دارند که شرکت جهت اصلاح نیاز به حذف افراد فاسد در طبقات بالایی شرکت دارد.

درخواست برای استعفای بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد نه‌تنها از سوی کارمندان شرکت بلکه از سوی سهام‌داران نیز افزایش یافته است. همچنین صاحبان پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو نیز علنا ​​از فرهنگ این شرکت و نحوه مدیریت آن انتقاد کرده‌اند. اخیراً گزارش شده است که کوتیک گفته است که اگر نتواند سریعاً مشکلات شرکت را اصلاح کند، استعفا خواهد داد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده