نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۰

هزینه بسیار زیاد خرید همه آیتم های تزئینی بازی Marvel’s Avengers

یکی از کاربران ردیت، مجموع هزینه‌ی مورد نیاز برای خرید تک‌تک آیتم‌های تزئینی بازی Marvel’s Avengers استودیو کریستال داینامیکس را محاسبه کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از کاربران ردیت اخیرا هزینه‌ی مورد نیاز برای تهیه‌ی همه‌ی آیتم‌های تزئینی بازی Marvel’s Avengers را محاسبه کرده است. این بازی ابرقهرمانی فرازونشیب‌های نسبتا زیادی را تجربه کرد و از همان ابتدا، لوازم تزئینی پرتعداد آن خودنمایی می‌کردند. برخی از این آیتم‌های تزئینی را می‌توان با تجربه‌ی بازی به‌دست آورد و تعداد قابل توجهی از آن‌ها را باید با پرداخت پول ازطریق فروشگاه خریداری کرد.

با پرداخت بیشتر از ۳ هزار و ۳۰۰ دلار، می‌توانید همه‌ی آیتم‌های تزئینی بازی Avengers را به‌دست بیاورید

اگر اهل تجربه‌ی اونجرز هستید و تلاش برای دریافت پوشش‌های تازه برای ابرقهرمان‌ها را دوست ندارید، احتمالا چند بار به فکر خرید آیتم‌های تزئینی افتاده‌اید. اما آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که داشتن همه‌ی آن‌ها چقدر خرج روی دست گیمر می‌گذارد؟ یکی از کاربران ردیت این سؤال را جدی گرفت و با انجام تحقیقات، قیمت تمام لوازم تزئینی بازی Marvel’s Avengers را مشخص کرد. این کاربر ردیت با انتشار پستی درباره‌ی یافته‌های خود اظهار داشت: «حوصله‌ام سر رفته بود؛ بنابراین قیمت همه‌ی آیتم‌های فعلی بازی را بدون درنظرگرفتن باندل‌ها جمع زدم. کاربرانی که خواهان آزادسازی همه‌ی آیتم‌ها هستند، باید معادل ۳۳۱ هزار و ۷۵۰ از اعتبار داخل بازی را بپردازند؛ ۳ هزار و ۳۱۷ دلار و ۵۰ سنت پول واقعی».

باید توجه داشت که این قیمت قابل تغییر است. زیرا بازی Marvel’s Avengers اثری لایو-سرویس به‌شمار می‌آید که در آینده میزبان به‌روزرسانی‌های جدیدی شامل لوازم تزئینی تازه خواهد شد. فعلا شخصی که بیشتر از ۳ هزار و ۳۰۰ دلار پول اضافی دارد، اکنون می‌تواند همه‌ی آیتم‌های تزئینی قابل خرید بازی انتقام‌جویان به استثنای باندل‌های آن را مال خود کند.

فارغ از این موارد می‌دانیم که بسته‌ی الحاقی جدید بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۹ آذر (۳۰ نوامبر) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و بازیکن‌ها روی این پلتفرم‌ها می‌توانند کنترل مرد عنکبوتی را در دست بگیرند. کریستال داینامیکس اخیرا از ۷ لباس اسپایدرمن و تریلر گیم‌پلی این کاراکتر رونمایی کرد.

مرد عنکبوتی درحال کسب آمادگی برای مبارزه در Marvel’s Avengers

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Marvel’s Avengers درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا قابل تجربه است. این بازی ابرقهرمانی به‌واسطه‌ی ست‌پیس‌های شلوغ و هیجان‌انگیز، صداگذاری قابل قبول اکثر شخصیت‌ها، برخی دقایق احساسی ارزشمند از لحاظ داستانی و ارائه‌ی مبارزات خاص در نقش هر کاراکتر بدون گیج کردن مخاطب، توانست نمره‌ی ۶.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند. بااین‌حال اونجرز با مشکلات پرشماری دست‌وپنجه نرم می‌کند که به شکل جدی روی کیفیت آن تاثیر منفی گذاشته‌اند.


منبع MP1st
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده