// سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۳

عدم گسترش فهرست بازی‌های پشتیبانی‌کننده از FPS Boost ایکس باکس در آینده نزدیک

مدیر پروژه ایکس باکس گفت که مایکروسافت برنامه‌ای برای اضافه کردن قابلیت FPS Boost به بازی‌های بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد.

جیسون رونالد، یکی از مدیرهای رده‌بالا در تیم ایکس باکس طی مصاحبه‌ی اخیر خود با پادکست Iron Lords، اطلاعات جدیدی راجع به برنامه‌های آینده‌ی مایکروسافت برای قابلیت FPS Boost را با مردم به اشتراک گذاشت. در طول گفت‌وگو، رونالد توضیح داد که مایکروسافت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن قابلیت FPS Boost به بازی‌های بیشتر در آینده‌ی نزدیک ندارد.

رونالد بیان کرد که درحالی‌که تیم ایکس باکس همیشه به‌دنبال بهبود عملکرد بازی‌های قدیمی روی پلتفرم‌های مدرن است، به نظر می‌رسد که تکنیک‌های فعلی شرکت دیگر از تمام قدرت خود استفاده کرده‌اند. به‌کار‌گیری این تکنیک‌ها در بازی‌های بیشتر باعث ایجاد باگ‌هایی می‌شود که آن محصولات را خراب خواهند کرد. بنابراین تیم سازنده حداقل فعلا دیگر نمی‌تواند کار بیشتری با FPS Boost انجام دهد.

او گفت: «ما همیشه به‌دنبال راه‌های جدیدی هستیم تا بتوانیم بازی‌ها را بهتر اجرا کنیم؛ با بالا بردن رزولوشن، بهبود نرخ فریم و مواردی مانند Auto HDR. در حال حاضر با تکنیک‌های موجود FPS Boost، ما حتی توانستیم برخی از بازی‌ها را با فریم‌ریت بیشتر از ۱۳۰ اجرا کنیم و در برخی موارد، بخش عمده‌ی بازی عالی اجرا می‌شود. اما بعد از تجربه‌ی بدون مشکل ۸۰ درصد از بازی، یک باگ از راه می‌رسد که بازی را کاملا از کار می‌اندازد. ما به‌دنبال فرصت‌های تازه و راه‌های جدید می‌گردیم. اما در آینده‌ی نزدیک برنامه‌ای [برای فعال کردن FPS Boost در بازی‌های بیشتر] نداریم. در حال حاضر فکر می‌کنم به‌نوعی در حال یافتن برخی از محدودیت‌های تکنیک فعلی خود هستیم».

مایکروسافت همچنین اخیرا اعلام کرده است که به‌دلیل انبوهی از مشکلات حقوقی و فنی، هیچ بازی دیگری قرار نیست به فهرست آثار پشتیبانی‌کننده از Backward compatibility ایکس باکس اضافه بشود. قابلیت FPS Boost طی سال گذشته به یکی از بهترین ویژگی‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس تبدیل شده بود و این خبر برای بعضی از طرفدارها ناراحت‌کننده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده