نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

اولین نمایش گیم‌ پلی از مرد عنکبوتی در بازی Marvel’s Avengers

سرانجام کریستال داینامیکس اولین ویدیو گیم‌پلی از شخصیت مرد عنکبوتی در بازی Marvel’s Avengers را منتشر کرد.

ساعاتی پیش استودیوی کریستال داینامیکس با انتشار یک ویدیوی جدید از گیم‌پلی شخصیت مرد عنکبوتی در بازی Marvel’s Avengers رونمایی کرد. این نمایش جدید که با همکاری وب‌سایت IGN منتشر شده است، بخش‌هایی از قابلیت‌ها و گجت‌های در اختیار این شخصیت را به نمایش می‌گذارد. براساس این اطلاعات، کنترل مرد عنکبوتی در این بازی به شخصیت بلک پنتر، شخصیت اصلی بسته‌الحاقی قبلی بازی شباهت‌های زیادی دارد.

برخلاف بازی Marvel's Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز، مرد عنکبوتی بازی Marvel’s Avengers از تنوع کمتری در حرکات خود بهره‌مند است و انیمیشن‌های ساده‌تری دارد. بخش زیادی از مبارزات مرد عنکبوتی در این بازی روی زمین و به‌صورت درگیری‌های تن‌به‌تن جریان دارد. طبق این نمایش جدید، پرواز در محیط‌های بازی نیز به‌صورت محدود طراحی شده است و گاهی اوقات تارهای مرد عنکبوتی در هنگام پرواز به‌جای ساختمان‌ها و بلندی‌های اطراف، به‌نوعی سقف نامرئی در آسمان متصل می‌شوند.

مانند تمامی ابرقهرمانان دیگر در بازی،‌ مرد عنکبوتی نیز به سه Heroic Abilities مخصوص خود مجهز شده است. اولین قدرت با نام Web-Bomb این توانایی را به شما می‌دهد تا با استفاده از تارهای اسپایدرمن تعداد زیادی از دشمنان اطراف همزمان به زمین بچسبانید. دومین قابلیت The Spider-Drone نام دارد که با فعال کردن آن یک پهپاد عنکبوتی کوچک برای کمک به شما ظاهر می‌شود.

هنگام استفاده از این گجت، پهپاد عنکبوتی در هنگام مبارزات شما را دنبال می‌کند و همزمان به دشمنان تیراندازی خواهد کرد. همچنین این امکان نیز وجود دارد تا با مشخص کردن محدوده‌ی خاصی از میدان مبارزه، تنها در منطقه خاصی از این پهباد استفاده کنید. آخرین قدرت ویژه مرد عنکبوتی که قدرتمندترین آن است، Wrecking Ball نام دارد. با فعال‌سازی این قدرت‌ ویژه که شباهت‌های زیادی به نیروی بایفراست شخصیت ثور دارد، می‌توانید با کوبیدن یک توپ عظیم از تارهای مرد عنکبوتی به زمین به تعداد زیادی از دشمنان آسیب وارد کنید.

این آپدیت جدید که در انحصار بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن قرار دارد، هفته آینده سه‌شنبه، ۳۰ نوامبر (۹ آذر) برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید اولین نمایش گیم‌پلی از شخصیت مرد عنکبوتی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

طبق جزئیات منتشر شده، برخلاف آپدیت‌های شخصیت‌های قبلی بازی مانند Hawkeye و Black Panther که تحت نام Operation عرضه شدند، حضور مرد عنکبوتی در این بازی با عنوان Hero Event نام‌گذاری شده است. این بدین معنا است که هیچ مراحل داستانی جدیدی برای این شخصیت در نظر نگرفته شده است. به جز ویدیوی دیدار ابتدایی مرد عنکبوتی با انتقام‌جویان، کات‌سین‌ها و شخصیت‌های همراه بیشتری از دنیای مرد عنکبوتی در این بازی وجود ندارد.

همچنین تنها محتوای داستانی این آپدیت، تعدادی فایل صوتی و ایمیل‌هایی خواهد بود که داستان کوتاه روبه‌رویی اسپایدرمن با یک سازمان شرور را که با مواد شیمایی سروکار دارد، روایت خواهد کرد. این موارد و تعدای کات‌سین کوتاه که در سبک صفحات کمیک طراحی شده‌اند، با انجام چالش‌ها و مأموریت‌های مختف بازی در دسترس قرار می‌گیرند. صداپیشگی مرد عنکبوتی در این بازی بر عهده شان چیپلاک خواهد بود که ممکن است او را از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و شخصبت نوب سایبوت از بازی Mortal Kombat 11 به یاد داشته باشید.

یکی دیگر از موارد در دسترس در این آپدیت جدید نیز تعداد بسیار زیادی اسکین برای مرد عنکبوتی خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده، چیزی در حدود ۴۰ اسکین و لباس جدید برای اسپایدرمن طراحی شده است که بسیاری از آن‌ها مانند Spider-Noir Suit کمیک‌های محبوب این شخصیت را در بر می‌گیرد. این اسکین‌ها ازطریق واحد پولی پرمیوم درون بازی قابل خریداری خواهد بود و در عین حال می‌توانید با کامل کردن چالش‌های Hero Challenge Card به آن‌ها دست پیدا کنید.

علاوه‌بر شخصیت مرد عنکبوتی، آپدیت هفته آینده شامل محتوایی جدید دیگری برای بازی نیز خواهد بود. مأموریت Klaw Raid که در ادامه‌ی داستان بسته‌الحاقی War on Wakanda جریان دارد و تغییراتی کلی در سیستم تجیهزات بازی، سیستم جدید کسب واحد پولی فروشگاه بازی و ارتقای سقف لول‌های شخصیت‌ها از جمله مواردی هستند که در جریان این آپدیت بازی به بازی اضافه می‌شوند.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده