// دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵

بازی Battlefield 2042 یکی از بدترین نمرات بازیکنان در استیم را دارد

بنابر آخرین گزارش‌ها، تنها ۲۶ درصد از نظرات مردمی بتلفیلد 2042 در استیم مثبت است و این بازی توسط گیمرهای پلتفرم PC مورد انتقاد قرار گرفته است.

براساس اطلاعات SteamDB در زمان نگارش این خبر، بازی Battlefield 2042 بیش از ۳۰ هزار نظر منفی در استیم دریافت کرده است. در نظر داشته باشید که اکنون فقط سه روز از عرضه‌ی عمومی بتلفیلد 2042 می‌گذرد. براساس رده‌بندی سایت Steam250 که با محوریت «درصد رضایت کاربرهای استیم از بازی» انجام می‌شود، Battlefield 2042 در رتبه‌ی ۹ جدول «بدترین بازی‌های تاریخ فروشگاه دیجیتالی Steam» قرار گرفت؛ جدولی که بازی eFootball شرکت کونامی با رضایت حدودا ۱۲ درصدی کاربرها، رتبه‌ی یک آن را مال خود کرده است. اکنون حدودا ۲۶ درصد کاربرها از بازی Battlefield 2042 راضی هستند.

اگر در حال خواندن این نوشته هستید، احتمالا با مطالعه یا تماشای بررسی بازی Battlefield 2042، نظر زومجی درباره‌ی آن را می‌دانید. بتلفیلد 2042 در باطن محصول سرگرم‌کننده‌ای است، اما مشکلات و کمبود محتوای آن سبب شده‌اند تا نتواند آنطور که باید و شاید خودنمایی کند. مشکلات بی‌شماری در این بازی وجود دارند؛ انحراف تصادفی شدید گلوله‌ها، هیت‌باکس‌های ناهماهنگ، عملکرد فنی ضعیف در در کامپیوترهای شخصی گوناگون، صفحه‌ی شخصی‌سازی گمراه‌کننده‌ی سلاح‌ها، عدم وجود جدول امتیازات معمول یا هر یک از مشکلات دیگری که حتی پس از انتشار پچ روز اول بازی همچنان کاربرها را اذیت می‌کنند. بدون شک اگر امروز این بازی را اجرا کنید، مشکلی در بازی پیدا خواهید کرد.

اینکه آیا این بازی می‌تواند این شروع ضعیف را جبران کند، هنوز مشخص نیست. اما در حال حاضر قطعا الکترونیک آرتز از وضعیت بازی خوشحال نیست و اوضاع برای توسعه‌دهنده‌ی آن یعنی استودیو DICE خوب به نظر نمی‌رسد. تازه بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite هم ناگهان به شکل رایگان عرضه شد و به رضایت حدودا ۷۴ درصدی کاربرهای استیم رسیده است.

بازی Battlefield 2042 هم‌اکنون روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس گیمرها قرار دارد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده