// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰

واکنش منتقدین به بازی ‌Battlefield 2042

به‌تازگی بازی Battlefield 2042 در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی نسبتا خوب را می‌دهد.

پس از غیبت سه ساله بتلفیلد در صنعت بازی‌های ویدیویی، شاهد بازگشت این سری با Battlefield 2042 بودیم. البته بتلفیلد 2042 تغییراتی را اعمال کرد تا بتواند تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد. اولین و بزرگ‌ترین حرکت، حذف کردن بخش داستانی در راستای تمرکز بیشتر روی حالت چندنفره بود.

ازاین‌رو بتلفیلد ۲۰۴۲ شامل سه بخش چندنفره مختلف می‌شود. درواقع جدا از تجربه بازی با ساختار همیشگی، کاربران می‌توانند ازطریق پورتال وارد جهان بتلفیلدهای قبلی شده یا ازطریق هازارد زون، یک تجربه PvEvP را کسب کنند. مدتی پیش بازی Battlefield 2042 به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران قرار گرفت و به‌تازگی هم شاهد عرضه جهانی آن بوده‌ایم.

میانگین امتیازات بازی خبر از یک نسخه نسبتا خوب را می‌دهد و در ادامه، نگاهی به بعضی از نظرات منتقدین بازی Battlefield 2042 خواهیم انداخت. همچنین نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Battlefield 2042

  • سازنده: استودیو دایس
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • سبک: تیراندازی اول شخص
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

حمله به دشمنان در Battlefield 2042

زومجی: ۷۰ از ۱۰۰

ارائه حس نوستالوژی با پورتال، وجود هازارد زون و ساختار جدید آن برای مجموعه Battlefield، سبب شده تا با یک محصول متفاوت در این مجموعه طرف باشیم. محصولی که ایده‌های سرگرم کننده و جدیدی را در خود جای داده است، اما عدم استفاده مناسب از پتانسیل‌های این ایده‌ها سبب شده تا بتلفیلد 2042 نتواند آنطور که باید و شاید محصول سرگرم کننده‌ای برای کاربران تازه وارد و همچنین کاربران قدیمی باشد.

هابی کنسولز: ۸۴ از ۱۰۰

Battlefield 2042 بخش کمپین را رها کرده و به همان چیزی که آن را می‌شناسیم، تکیه کرده است؛ یک بخش چندنفره عمیق و سرگرم کننده. وجود نبردهای ۱۲۸ بازیکن علیه ۱۲۸ بازیکن (روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم) سبب شده تا مبارزات وسیع‌تر و سنگین‌تری را مشاهده کنیم. همچنین حالت پورتال و تکیه آن به نسخه‌های قدیمی را هم دوست داریم. بااین‌حال، Battlefield 2042 باگ‌های مختلفی را هم در خود جای داده است.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

تنها نقطه قوت Battlefield 2042، حالت پورتال است. جایی‌که وارد نسخه‌های تحسین شده قبلی می‌شوید تا تجربیات خوبی را کسب کنید. حالت‌های اصلی خود بازی هم پرشده از بازیکنان مختلف و هرج‌ومرجی که در میدان نبرد به‌وجود می‌آید و دراین‌میان حالت هازارد زون، به بهترین شکل ممکن از هیجان بازی کم می‌کند.

گیمزرادار+: ۷۰ از ۱۰۰

Battlefield 2042 دارای شالوده و پایه اساسی بسیار خوب برای محتویات و بسته الحاقی‌های آینده است. بازی تیراندازی اول شخص دایس که تنها دارای حالت چندنفره است، نقاط قوت خود را دارد، اما بعضی از المان‌های آن باید بازتعریف و بهبود یابند.

ویندوز سنترال: ۷۰ از ۱۰۰

Battlefield 2042 هسته و ساختار بسیار خوبی داشته و پتانسیل این را دارد که به یکی از بهترین نسخه‌های این سری تبدیل شود. بااین‌حال بعضی از مشکلات عملکردی بازی، نابرابر بودن ویژگی‌ها و بعضی از طراحی‌های بازی سبب شده تا آن محصول خوب و وسرگرم کننده نهایی نباشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده