// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۳

احتمال عرضه Mass Effect Legendary Edition روی ایکس باکس گیم پس

به‌تازگی صفحه بازی Mass Effect Legendary Edition در فروشگاه مایکروسافت به‌روزرسانی‌ شده که احتمال می‌رود به اضافه شدن این بازی به ایکس باکس گیم پس اشاره داشته باشد.

با عرضه شدن بازی Mass Effect Legendary Edition، آن دسته از کاربرانی که قادر به‌تجربه سه‌گانه مس افکت نبودند، توانست آن را تجربه کرده و از جهان بازی لذت ببرند. این بازی درواقع شامل ریمستر سه‌گانه Mass Effect می‌شود که استودیو بایوور با خلق آن‌ها توانست هواداران بسیاری را جذاب کند.

یک سایت لهستانی اخیرا متوجه آپدیتی روی صفحه فروش Mass Effect Legendary Edition در فروشگاه مایکروسافت شده بود که در جریان آن، نوشته شده بود که این بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم دردسترس است. البته که اندکی بعد فروشگاه مایکروسافت این مورد را درست کرد، اما احتمال می‌رود درآینده نزدیک شاهد اضافه شدن بازی مس ایفکت لجندری ادیشن برای سرویس ذکر شده باشیم.

دراین‌میان بد نیست اشاره کنیم که EA Play جزوی از سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت است و ازطرفی الکترونیک آرتز پس از گذشت چندماه از عرضه بازی‌های خود، آن‌ها را ازطریق سرویس EA Play دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ازاین‌رو کاربران نسخه آلتیمیت گیم پس هم می‌توانند این دسته از بازی‌ها را به رایگان تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده