نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱

توسعه‌ی یک پروژه دیگر در استودیوی سازنده بازی Gotham Knights

براساس اطلاعاتی که توسط یکی از کارکنان استودیوی WB Games Montreal فاش شده، به‌نظر می‌رسد که این استودیو علاوه‌بر بازی Gotham Knights روی پروژه دیگری هم کار می‌کنند.

پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی مونترال برادران وارنر، احتمالا به پروژه جدید و ناشناخته‌ای که درکنار بازی مورد انتظار Gotham Knights در دست ساخت است، اشاره می‌کند. وی در بخشی از توضیحات خود از فعالیت‌های فعلی او در این استودیو، به پروژه دیگری که علاوه‌بر مسئولیت‌های مربوط‌به بازی Gotham Knights در حال توسعه است، اشاره کرده و خاطر نشان می‌کند که «پایه و اساس هسته‌ی مرکزی گیم‌پلی بازی به‌همراه دیگر ویژگی‌های اساسی آن توسط او و به‌همراه کارگردان خلاق بازی پایه‌گذاری شده است.»

در ادامه‌ی این توضیحات، به آماده‌سازی زیرساخت‌های تولیدی بازی از جمله سازماندهی تیم توسعه‌دهندگان دورکار بازی ازطریق ترلو، JIRA و Confluence و نظارت بر جوانب هنری پروژه در توسعه‌ی یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی، به‌عنوان رزومه‌ی کاری این فرد اشاره شده است.

استودیوی WB Games Montreal تاکنون فقط روی پروژه‌های مرتبط با شخصیت بتمن و داستان‌ها و کامیک‌های این ابرقهرمان DC فعالیت کرده است. اولین بازی این تیم، Batman: Arkham Origins در سال ۲۰۱۳ بود و از دیگر پروژه‌های آن‌ها می‌توان به همکاری با استودیوی راک استدی در ساخت بازی Arkham City و توسعه‌ی چهار بسته‌ی الحاقی برای بازی Arkham Knight اشاره کرد.

لوگوی استودیوی WB Games Montreal

بازیکنان در بازی Gotham Knights قرار است بعد از مرگ بروس وین، کنترل یکی از چهار کاراکتر نایت وینگ، رابین، رد هود و بت گرل را در اختیار بگیرند. گیم‌پلی این بازی در محیط جهان باز شهر گاتهام جریان دارد و وعده‌ی یک تجربه پویا و کاملاً تعاملی با بازیکنان به طرفداران داده شده است. استودیوی وارنر پیش از این اعلام کرده که شخصیت‌هایی شروری مانند مستر فریز آنتاگونیست‌های این بازی را تشکیل می‌دهند و بازیکنان برای مبارزه با آن‌ها به توانایی‌های ویژه، سلاح‌ها و حرکات رزمی منحصربه‌فردی دسترسی خواهند داشت.

سال گذشته و در جریان رویداد DC Fandome هفت دقیقه از گیم‌پلی واقعی بازی نمایش داده شده و ماه گذشته نیز یک تریلر جدید از گاتهام نایتز برای طرفداران منتشر شد.

این بازی در ابتدا برای انتشار در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه مارس تأیید شد که تاریخ عرضه‌ی Gotham Knights تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است. برادران وارنر در بیانیه‌ای که ازطریق شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده بود، به هواداران اعلام کرد که «زمان دادن بیشتر به تیم توسعه‌دهندگان این بازی، به منظور اطمینان از ارائه بهترین تجربه ممکن به بازیکنان صورت گرفته است.»

بازی Gotham Knights در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۲ راهی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی، پلی اسیتشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد شد. در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده