// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۴

عرضه آپدیت GTA: Trilogy - The Definitive Edition برای حل مشکلات بازی

شرکت راک استار آپدیت نرم‌افزاری 1.02 بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را منتشر کرد.

راک استار پس از عذرخواهی بابت مشکلات مختلف GTA: Trilogy - The Definitive Edition گفته بود که چند آپدیت قابل‌توجه برای این بازی منتشر خواهد کرد. اکنون شما می‌توانید آپدیت 1.02 را دانلود و نصب کنید. ولی آپدیت‌های بسیار بیشتری در راه هستند. اگر قصد نصب آپدیت 1.02 برای هر سه ریمستر حاضر در این کالکشن را داشته باشید، باید در مجموع روی کنسول PS5 بیشتر از ۲ گیگابایت را دانلود کنید.

بسیاری از مشکلات برطرف‌شده در این آپدیت مربوط‌به مواردی همچون غلط‌های بومی‌سازی در کشورهای مختلف، تاری بیش از اندازه‌ی دوربین موقع پخش کات‌سین‌ها، عدم وجود امکان تمام کردن برخی از مراحل برای بعضی از بازیکن‌ها، شناور شدن اجسام در هوا و کرش کردن بازی GTA 3 هستند. مشکل حرکت نکردن دوربین به سمت بالا یا پایین موقع جابه‌جایی با سرعت زیاد در ریمستر بازی GTA: Vice City هم حل شده است. سیستم GPS نیز با این آپدیت، موقع تجربه‌ی مرحله‌ی Autocide به شکل درست کار می‌کند.

مشکلات باز نشدن برخی از درها، نمایش اشتباه اطلاعات در رابط کاربری بازی و ایرادهای بخش تنظیمات زبان حل شده‌اند. البته وقتی سراغ فهرست ایرادهای حل‌شده در ریمستر بازی Grand Theft Auto: San Andreas می‌رویم، با فهرست بلندتری از مشکلات برطرف‌شده نسبت به ریمستر بازی Grand Theft Auto III و ریمستر بازی Grand Theft Auto: Vice City روبه‌رو می‌شویم. هرچند خواه یا ناخواه باید پذیرفت که هر سه بازی پس از نصب آپدیت 1.02 نیز همچنان از چندین و چند ایراد فنی رنج می‌برند که وظیفه‌ی برطرف ساختن آن‌ها به آپدیت‌های بعدی سپرده شده است.

موتور با چراغ روشن در بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

به‌گفته‌ی راک استار مشکل ظاهر عجیب‌وغریب باران در بازی برطرف شده است، دوربین دیگر در برخی از مواقع به شکل بیش از حد سریع نمی‌چرخد و مشکل نامرئی شدن پل Flint County از بین رفت. نوشته‌های کمکی به شکل درست موقع شنا نوشته می‌شوند، عابرهای پیاده دیگر خاکستری یا نیمه‌شفاف به‌نظر نمی‌رسند، کنترل شخصیت به شکل بهتر انجام می‌شود و بازیکن در پیشخوان Cluckin’ Bell گیر نمی‌کند. راستی پلیس‌ها نیز دیگر به شکل غیر منطقی قرار نیست ناگهان شناور بشوند.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition توسط استودیو Grove Street Games ساخته شده است و روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی در دسترس گیمرها قرار دارد. نسخه‌ی موبایل آن هم در قالب بازی آیفون و بازی اندروید در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه می‌شود. مشترک‌های سرویس PlayStation Now سونی و Xbox Game Pass مایکروسافت به ترتیب می‌توانند بدون خرید GTA: Trilogy - The Definitive Edition، ریمستر GTA 3 و ریمستر GTA San Andreas را بازی کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده