// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۸

عرضه DLC رایگان برای نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4

بازی Resident Evil 4 VR چند هفته‌ی قبل روی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 عرضه شد و ظاهرا در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد انتشار بسته‌ی الحاقی رایگان برای آن خواهیم بود.

نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 در اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی برای آکیولس کوئست 2 عرضه شد. این بازی VR اکنون با ۲۶ بررسی به میانگین امتیازات ۸۵ از ۱۰۰ منتقدها در متاکریتیک رسیده است و خیلی‌ها انتظار نداشتند که انقدر قابل‌توجه از آب دربیاید. حالا ظاهرا کپکام می‌خواهد دی‌ال‌سی Mercenaries را به‌صورت رایگان برای بازی Resident Evil 4 VR عرضه کند تا گیمرها لذت بیشتری از این نسخه ببرند. با لو رفتن یک ویدیو در اینترنت، اطلاعات مربوط‌به بسته‌ی الحاقی Mercenaries برای نسخه‌ی واقعیت مجازی رزیدنت ایول 4 وارد جدیدترین اخبار بازی شدند.

کپکام اکنون ویدیو لورفته از حالت The Mercenaries بازی Resident Evil 4 VR را تا جای ممکن از اینترنت حذف کرده است. اما طبیعتا رسانه‌ها و بازیکن‌های مختلف موفق به دیدن آن شدند. پس از آن‌جایی که خیلی‌ها دوست داشتند بخش The Mercenaries بازی Resident Evil 4 را نیز در نسخه VR تجربه کنند، خوشحال‌کننده است که کپکام می‌خواهد آن را به‌عنوان یک DLC رایگان عرضه کند.

استودیوهای Armature به‌عنوان سازنده‌ی Resident Evil 4 VR در این محصول سراغ ریمستر گرافیک قدیمی، پیاده‌سازی صدای سه‌بعدی پرجزئیات، خلق زاویه‌ی دید اول‌شخص جدید و استفاده از عناصر راحت‌کننده‌ی برای تجربه‌ی بازی با هدست واقعیت مجازی رفتند. شما می‌توانید در حالت نشسته، ایستاده‌ی بدون حرکت و حتی در حال جابه‌جایی داخل اتاق مناسب، به تجربه‌ی بازی Resident Evil 4 VR بپردازید. زیرا سازندگان آن را برای هر سه مدل بهینه‌سازی کردند.

پوستر بازی Resident Evil 4

در حالت Mercenaries بازی Resident Evil 4، گیمر باید طی مدت‌زمان محدود به کشتن بیشترین تعداد ممکن از زامبی‌ها بشود و بالاترین امتیاز را کسب کند. قطعا تجربه‌ی نبرد جدی با زامبی‌ها در هدست واقعیت مجازی می‌تواند در نوع خود پرشده از تعلیق و جذابیت باشد.

Resident Evil 4 VR کپکام رکورد سرعت فروش بازی روی آکیولس کوئست 2 را شکست و نامزد جایزه‌ی «بهترین بازی واقعیت مجازی/واقعیت افزوده» در گیم اواردز 2021 شده است. براساس پیش‌بینی‌های بسیاری از مخاطب‌ها، در مراسم The Game Awards 2021 به تهیه‌کنندگی و اجرای جف کیلی، رزیدنت ایول 4 وی آر موفق به کسب خود جایزه هم می‌شود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده