نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

احتمال در دست ساخت بودن یک بازی فرعی هیلو

جز کوردن در قسمت جدید پادکست The Xbox Two ادعا کرد که استودیو 343Industries مشغول کار روی یک اسپین-آف در مجموعه بازی هیلو است.

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که بنابر یک گزارش تازه، شاید استودیو 343Industries مشغول توسعه‌ی یک بازی فرعی از مجموعه‌ی هیلو باشد و همزمان با انجام این کار از بازی Halo Infinite هم پشتیبانی کند. جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال در جریان قسمت اخیر پادکست The Xbox Two این اطلاعات را مطرح کرد و سراغ ارائه‌ی توضیحات بیشتر نرفت. پس حتی در صورت کاملا واقعی بودن گزارش، ما هنوز اصلا نمی‌دانیم با چه بازی جدیدی در مجموعه‌ی هیلو سروکار خواهیم داشت. اما طبیعتا قرار نیست بازی اسپین-آف جدید هیلو، یکی از نسخه‌های اصلی این مجموعه‌ی تیراندازی اول-شخص علمی-تخیلی باشد.

گزارش اخیر گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی احتمال تولید بازی Halo Wars 3 را افزایش داده است

بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند که این بازی احتمالا Halo Wars 3 خواهد بود. اگر این پیش‌بینی درست از آب دربیاید، ۳۴۳ اینداستریز با کمک توسعه‌دهنده‌ی دیگری مشغول ساخت آن است؛ درست مانند بازی Halo Wars 2 که استودیو 343Industries در همکاری با استودیو Creative Assembly به‌سراغ تولید آن رفت. تولید نسخه‌ی سوم Halo Wars مخصوصا باتوجه‌به ارتباط بین بخش داستانی دو بازی هیلو اینفینیت و هیلو وارز ۲ کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

اگر شایعه‌ی توسعه‌ی بازی Halo Wars 3 رنگ واقعیت به خود بگیرد، سؤالاتی درباره‌ی آینده‌ی بازی Halo Infinite مطرح می‌شوند. وقتی ۳۴۳ اینداستریز بخواهد به وعده‌های خود در خصوص هیلو اینفینیت جامه‌ی عمل بپوشاند و با سایر بازی‌های موجود در بازار رقابت کند، نه به یک بخش کوچک از استودیو، بلکه به یک تیم بزرگ برای پشتیبانی از آن نیاز خواهد داشت. پس چند عضو تیم روی بازی فرعی کار می‌کنند و چند عضو کاملا متمرکز روی بازی Halo Infinite باقی می‌مانند؟

البته بهتر است قبل از هر چیز توقع خود را پایین بیاورید. زیرا این گزارش هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است و حتی منبع قابل اعتماد هم اطلاعات خاصی راجع به پروژه منتشر نکرد. البته تولید یک بازی جدید از سری بازی‌های پرطرفدار هیلو توسط استودیو 343Industries اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

بخش داستانی بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. اخیرا توانستیم تعداد زیادی تریلر پرجزئیات از این اثر تیراندازی علمی-تخیلی مشاهده کنیم و هرچه بیشتر با ساختار، مأموریت‌های اصلی، مأموریت‌های جانبی و سایر بخش‌های بازی آشنا شویم. براساس آنچه تاکنون از بازی نشان داده شده است، می‌توان گفت که سازندگان به‌دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی بسیار خوب به بازیکنان هستند. شما می‌توانید همین حالا روی پلتفرم‌های نام‌برده مشغول تجربه‌ی بخش مولتی‌پلیر هیلو اینفینیت به‌صورت رایگان بشوید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده