نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸

تاخیر عرضه بخش کو-آپ و حالت Forge بازی Halo Infinite

جوزف استیتن، مدیر نوآوری استودیو 343Industries تایید کرد که تأخیر فصل دوم بازی Halo Infinite هم‌معنی با به تعویق افتادن عرضه‌ی کو-آپ بخش کمپین و حالت Forge است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش کوآپ و حالت فورج دیرتر از موعد مقرر به بازی Halo Infinite اضافه می‌شوند. استودیو بازی‌سازی ۳۴۳ اینداستریز در ماه اوت تایید کرد که هیلو اینفینیت در زمان عرضه فاقد کو-آپ بخش داستانی و حالت Forge خواهد بود. در آن زمان اعلام شد که کو-آپ بخش کمپین سه ماه پس از عرضه‌ی هیلو اینفینیت به‌همراه فصل دوم و حالت فورج سه ماه پس از آن به‌همراه فصل سوم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. دراین‌بین سازنده‌ی Halo Infinite اخیرا با عرضه‌ی غافل‌گیرکننده‌ی بخش چندنفره‌ی بازی تایید کرد که نخستین فصل تمدید شده است تا زمان بیشتری برای توسعه‌ی فصل دوم در اختیار توسعه‌دهندگان قرار بگیرد.

اکنون فصل دوم هیلو اینفینیت برای عرضه در مه ۲۰۲۲ (اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. اما این موضوع چگونه زمان راه‌یابی کوآپ بخش کمپین و حالت Forge به بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ جوزف استیتن، مدیر نوآوری استودیو 343Industries اخیرا در گفت‌وگو با یوروگیمر تایید کرد که بازی هیلو اینفینیت پیش از عرضه‌ی فصل دوم در مه ۲۰۲۲، کو-آپ بخش کمپین را دریافت نخواهد کرد. در نتیجه ظاهرا نباید انتظار راه‌یابی حالت Forge به بازی را حداقل تا اواخر تابستان داشته باشیم.

استیتن می‌گوید با اینکه درحال‌حاضر تمرکز اصلی استودیوی ۳۴۳ اینداستری روی عرضه‌ی این بخش‌ها معطوف شده است، اما این امکان وجود دارد که در ماه‌های آتی اهداف دیگری در اولویت قرار بگیرند و تاخیرهای بیشتری در انتشار این ویژگی‌های پرطرفدار به‌وجود بیاید. او در این‌باره اظهار داشت: «هدف ما کماکان بدون تغییر باقی مانده است و می‌خواهیم بخش کو-آپ داستانی را با فصل دوم و حالت Forge را با فصل سوم Halo Infinite در دسترس گیمرها قرار دهیم. این‌ها فقط اهدافی هستند که می‌خواهیم تحقق یابند و چیزی فراتر از آن نیستند. ما نمی‌توانیم فعلا وعده‌ی عرضه‌ی آن‌ها در یک تاریخ معین را بدهیم. زیرا همان‌طور که در نسخه‌ی بتای بخش چندنفره دیدیم، این احتمال وجود دارد که موارد دیگری در اولویت قرار بگیرند».

کلاه خود مستر چیف در بازی Halo Infinite

وی در ادامه توضیح داد: «اگر کاشف به‌عمل آید که برنامه‌ها مطابق انتظارمان پیش نمی‌رود و باید به برخی از مسائل اصلی زودتر رسیدگی کنیم، به‌عنوان یک تیم تصمیمات مربوطه را خواهیم گرفت و صراحتا طرفداران را در جریان امور قرار خواهیم داد». جوزف استیتن در ادامه اظهار داشت: «پرداختن به برخی از مسائل ضروری که یقینا بازیکنان بازخوردهایی کاملا منطقی درباره‌ی آن‌ها دارند، یکی از چالش‌های همیشگی توسعه است. اما از طرف دیگر ما بخش‌های برجسته کو-آپ و Forge را داریم که باید در اختیار طرفداران بگذاریم. عرضه‌ی این دو بخش وعده‌ی واقعا بزرگی بود که به طرفداران دادیم و باید به آن جامه‌ی عمل بپوشانیم».

استودیو ۳۴۳ اینداستریز از همین حالا شروع به اصلاح سیستم پیشرفت بتل پَس Halo Infinite کرده است. اما باتوجه‌به اینکه بخش‌های کو-آپ و Forge چقدر می‌توانند در ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر بازی برای طرفداران حیاتی باشند، امیدواریم که زمان بسیار زیادی برای راه‌یابی آن‌ها به بازی منتظر نمانیم و این بخش‌ها در تاریخ‌های حدودی جدید اعلام‌شده در دسترس گیمرها قرار بگیرند. کمپین هیلو اینفینیت در روز عرضه به شکل تک‌نفره قابل تجربه است.

تعداد زیادی تریلر پرجزئیات از این اثر تیراندازی پخش شدند که به نمایش ساختار، مأموریت‌های اصلی، مأموریت‌های فرعی و موارد دیگر بازی می‌پردازند. براساس آنچه تاکنون از بازی نشان داده شد، می‌توان گفت که سازندگان به‌دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی بسیار خوب به بازیکنان هستند. به هر شکل امیداوریم که محصول نهایی بتواند به وعده‌های خود عمل کند و طرفداران سری بازی‌های هیلو را راضی نگه دارد. بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده