// شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶

بازی Yakuza 8 سال ها پس از Like a Dragon جریان دارد

کارگردان بازی Yakuza 8 اعلام کرد که داستان این بازی سال‌ها پس از زمان وقوع اتفاقات Like a Dragon روایت می‌شود. یک بازی معرفی‌نشده و جدید هم در استودیو Ryu Ga Gotoku در دست ساخت است.

ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama) مدیر استودیو Ryu Ga Gotoku اعلام کرد که بازی Yakuza 8 چند سال پس از رویدادهای بازی Yakuza: Like a Dragon در جریان است. در مصاحبه با فامیتسو که توسط Ryokutya2089 خلاصه شد و رسانه Gematsu آن را از ژاپنی به انگلیسی ترجمه کرد، یوکویاما همچنین گفت که این استودیو در حال توسعه یک بازی معرفی‌نشده است؛ یک بازی کاملا جدید و بی‌ارتباط با فرنچایزهای Yakuza و Judgment.

اکنون Yakuza 8 در حال توسعه است. قصه‌ی این بازی «چند سال» پس از زمان وقوع اتفاقات بازی Yakuza: Like a Dragon روایت می‌شود و بار دیگر ایچیبان کاسوگا (Ichiban Kasuga) به‌عنوان قهرمان داستان در بازی حضور خواهد داشت. به غیر از این مورد، اطلاعات خاصی راجع به یاکوزا 8 نداریم. ما باتوجه‌به Yakuza: Like a Dragon می‌دانیم حالا که این مجموعه از گیم‌پلی اکشن مقداری فاصله گرفته است. پس یاکوزا 8 هم بازی نقش آفرینی نوبتی خواهد بود. همچنین گمانه زنی‌هایی وجود دارند که براساس آن‌ها شاید مجموعه از ژاپن دور شود و به کشورهای جدید برود.

در همین حین، Ryu Ga Gotoku یک بازی در حال ساخت دیگر هم دارد که ظاهرا مجموعه‌ای تازه را آغاز خواهد کرد. اگرچه این بدان معنا نیست که تیم سازنده می‌خواهند سری بازی Judgment را فراموش کنند. یوکویاما توضیح داد که جاجمنت (اسپین-آف یاکوزا) برای آن‌ها بسیار مهم است. ولی آن‌ها تا جایی که شرایط اجازه بدهند، مدام خودشان را برای خلق بازی‌های جدید به چالش خواهند کشید.

قهرمان اصلی بازی Judgement

نگرانی ها در مورد آینده‌ی این سری بازی‌ها بیشتر شده‌اند. چون توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi) یا همان خالق یاکوزا و دایسوکه ساتو (Daisuke Sato) یعنی تهیه‌کننده‌ی شناخته‌شده‌ی تیم Ryu Ga Gotoku، این استودیو را در ماه اکتبر ترک کردند. درحالی‌که هیچ کدام برنامه‌های خود را به شکل برای آینده اعلام نکرده‌اند، شایعه شده است که ناگوشی پس از مذاکرات به شرکت NetEase چین پیوست.

پس از این اتفاقات، استودیو Ryu Ga Gotoku یوکویاما را به جایگاه مدیر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیو ارتقا داد؛ درحالی‌که ریوسوکه هوری (Ryosuke Horii) مدیر ارشد سری بازی یاکوزا و هیرویوکی ساکاموتو (Hiroyuki Sakamoto) تهیه‌کننده‌ی ارشد این سری بازی شدند. یوکویاما در این‌باره تصریح کرد که تغییر ساختاری یک شرکت بسیار طبیعی است. به نظر او انجام این کار، ضروری بود. استودیو بازی‌سازی Ryu Ga Gotoku اکنون حدودا ۳۰۰ کارمند دارد و متعلق به شرکت Sega است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده