// شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲

برنامه‌ای برای عرضه Cyberpunk 2077 روی ایکس باکس گیم پس وجود ندارد

در پاسخ به شایعات، استودیو سی دی پراجکت رد اعلام کرد که برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 روی سرویس ایکس باکس گیم پس وجود ندارد.

مدتی پیش یکی از کاربران ردیت متوجه یک نکته در ویدیو تبلیغاتی پخش‌شده برای عرضه‌ی کنسولی سرویس ابری جدید مایکروسافت (ایکس باکس کلود گیمینگ) شد. در این ویدیو طی چند لحظه می‌توانیم بازی Cyberpunk 2077 استودیو بازی‌سازی CD Projekt Red را ببینیم. از آن‌جایی که سرویس ابری و گیمینگ ایکس باکس فقط در دسترس مشترک‌های ایکس باکس گیم پس آلتیمیت است، کاربرها بر این عقیده بودند که به‌زودی بازی Cyberpunk 2077 روی ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

این در حالی است که سخن‌گوی شرکت سی‌دی پراجکت، سازنده‌ی بازی سایبرپانک 2077 در گفت‌وگوی خود با رسانه‌ی VGC به شکل رسمی اعلام کرد که این شایعات، نادرست هستند. وی دراین‌باره می‌گوید: «برنامه‌ای برای قرار دادن Cyberpunk 2077 در سرویس گیم پس وجود ندارد». البته که صحبت او لزوما به این معنا نیست که هیچ‌وقت این اتفاق رخ نخواهد داد. اما حداقل فعلا شاهد اضافه شدن سایبرپانک 2077 به ایکس باکس گیم پس نخواهیم بود. نسخه‌ی نسل ۹ این بازی در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سی‌دی پراجکت رد آیا در آینده سایبرپانک 2077 را در اختیار کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد داد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده