// جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۶

انتشار آپدیت ایکس باکس سری ایکس Hellblade برای نسخه پی سی این بازی

آپدیتی که چند ماه پیش برای نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس Hellblade: Senua's Sacrifice منتشر شد و گرافیک بازی را ارتقا داد، حالا برای نسخه‌ی پی سی هل‌بلید عرضه شده است.

نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس Hellblade: Senua's Sacrifice، بازی تحسین‌شده‌ی استودیوی Ninja Theory چند ماه پیش آپدیتی دریافت کرد که موارد گرافیکی مختلفی را در بازی ارتقا می‌‎داد. این آپدیت حالا برای نسخه‌ی پی سی هل‌بلید نیز منتشر شده است. علاوه‌براین، به هردو نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر Hellblade: Senua's Sacrifice ویژگی‌ها و تنطیمات جدیدی اضافه شده است.

درخصوص آپدیت نسخه‌‌ی پی سی Hellblade: Senua's Sacrifice گفته شده است که «جزئیات جلوه‌های بصری» آن را بیشتر می‌کند. همچنین بازی حالا از فناوری‌هایی چون ری-تریسینگ دایرکت ایکس، انویدیا DLSS و AMD FSR پشتیبانی می‌کند. درضمن این آپدیت زمانی‌که برای کنسول نسل نهمی ایکس باکس منتشر شد، کیفیت اشیا و ذرات را در بازی بهبود و فاصله‌ی دید را افزایش داد. می‌توان انتظار داشت که تمام این موارد در آپدیت نسخه‌ی پی سی هم وجود داشته باشند. گفتنی است که آپدیت مذکور به رایگان در دسترس دارندگان هل‌بلید روی فروشگاه استیم، GOG، فروشگاه مایکروسافت و سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گرفته است.

وب‌سایت دیجیتال فاندری آن زمان به بررسی این به‌روزرسانی پرداخت و نتیجه گرفت: «Hellblade از همان اول هم از نظر بصری یک بازی زیبا بوده است. حالا اما با این آپدیت حتی از قبل هم بسیار بهتر شده است.» آن‌ها همچنین به بازیکنان توصیه کردند که هل‌بلید را پس از نصب این به‌روزرسانی تجربه کنند. نینجا تئوری برای آپدیت نسخه‌ی کامپیوتر Hellblade: Senua's Sacrifice نیز ویدیویی منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که بالاتر گفته شد، چند ویژگی و گزینه‌ی تازه و کاربردی نیز به نسخه‌ی Xbox Series X و پی سی Hellblade: Senua's Sacrifice اضافه شده است؛ از جمله قابلیت تغییر عملکرد دکمه‌های کنترلر، تنظیمات بصری جدید برای افراد کوررنگ و گزینه‌هایی برای تغییر ظاهر زیرنویس‌ها. نینجا تئوری در حال حاضر مشغول ساخت دنباله‌ی هل‌بلید است که Senua's Saga: Hellblade 2 نام دارد و قرار در آینده به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده