// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۷

معرفی بازی فایتینگ MultiVersus با انتشار اولین تریلر ؛ آریا استارک علیه بتمن

بازی فایتینگ MultiVersus که شخصیت‌های مختلف متعلق به شرکت برادران وارنر را مقابل هم قرار می‌دهد، در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بازی MultiVersus در سال ۲۰۲۲ به شکل رایگان برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. به ادعای سازندگان در این بازی فایتینگ، نبردهای ۲ به ۲، رقابت‌های ۱ به ۱ و جنگ‌های ۴ بازیکن به‌صورت همزمان، بسیار جذاب هستند و طی آن‌ها بازیکن می‌تواند سراغ انتخاب شخصیت‌هایی مثل آریا استارک، بتمن، Steven Universe، تام و جری، باگز بانی، Finn The Human، هارلی کوئین، Jake The Dog، شگی، Reindog، سوپرمن، Garnet و واندر وومن بروند. البته سازندگان تعداد شخصیت‌های قابل بازی را با گذر زمان بسیار بیشتر خواهند کرد.

شما در این بازی می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا کو-آپ سراغ نبرد با بازیکن‌های دیگر بروید. دسترسی سازندگان به تعداد پرشماری از مجموعه‌ها و کاراکترهای معروف و محبوب وارنر هم کاری می‌کند که آن‌ها به‌سادگی بتوانند تعداد شخصیت‌های قابل بازی را به‌شدت افزایش بدهند. از ابرقهرمان های دی سی تا شخصیت‌های سریال Game of Thrones در دسترس سازندگان بازی MultiVersus هستند و حتی در بسیاری از موارد، شاهد بازگشت افرادی در نقش صداگذار هستیم که خیلی از مردم این شخصیت‌ها را با صدای آن‌ها می‌شناسند. مثلا صداگذار آریا استارک، خود میسی ویلیامز است و کوین کانروی محبوب، وظیفه‌ی صداگذاری در نقش بتمن را بر عهده گرفته است.

دانلود ویدیو از آپارات

از Treefort سریال انیمیشنی Adventure Time تا Batcave داستان‌های شوالیه تاریکی، استیج‌های مبارزاتی جالبی هستند که در بازی MultiVersus با آن‌ها مواجه می‌شویم. بازی همچنین به‌صورت کامل از کراس-پلتفرم پشتیبانی می‌کند. در حقیقت پیشرفت‌های شما کاملا مربوط‌به اکانت شما هستند و هر زمان که روی هر پلتفرمی مشغول تحربه‌ی MultiVersus با اکانت خود بشوید، تغییری را در وضعیت بازی نخواهید دید. همچنین بازیکن‌هایی که روی پلتفرم‌های متفاوت با یکدیگر سراغ تجربه‌ی بازی MultiVersus می‌روند، هیچ مشکلی در رقابت با هم یا تجربه‌ی کو-آپ نبردها نخواهند داشت.

شما می‌توانید در بخش آموزشی بازی MultiVersus به پیشرفت توانایی‌های شخصیت مورد علاقه‌ی خود بپردازید و روی قدرت‌های ویژه‌ی کاراکترها مسلط بشوید. مثلا Face-Stealer و Dagger Slash به‌عنوان قابلیت‌های خاص آریا استارک در بازی MultiVersus معرفی شده‌اند. این وسط گیمرهایی که به‌دنبال چالش‌های جدی‌تر هستند، می‌توانند سراغ نبردهای رده‌بندی‌شده بروند. راستی بازی MultiVersus هم به شکل آنلاین و هم به شکل آفلاین اجرا خواهد شد. به این معنی که در خانه هم می‌توانید با دو یا چهار کنترلر مشغول رقابت با دوست‌های خود بشوید.

سوپرمن و تام و جری در بازی MultiVersus وارنر

بازیکن می‌تواند به شخصی‌سازی ظاهر کاراکترهای قابل بازی متفاوت MultiVersus بپردازد. حتی قابلیت خاص آن‌ها هم قابل شخصی‌سازی خواهد بود تا بازیکن بیشتر بتواند مطابق سلیقه‌ی شخصی سراغ رقابت‌ها برود و با هم‌تیمی خود همکاری کند. سازندگان از همان روز اول، بازی MultiVersus را روی سرورهای کاملا اختصاصی اجرا خواهند کرد تا بازیکنان با کمترین مشکلات ممکن موقع تجربه‌ی آنلاین آن مواجه باشند. استیج‌ها، شخصیت‌ها، رویدادهای داخل بازی، اسکین‌ها و موارد دیگر با گذر زمان به بازی MultiVersus افزوده می‌شوند تا آن را تازه نگه دارند.

استودیو Player First Games به‌عنوان شرکت سازنده و بخش بازی‌های ویدیویی شرکت برادران وارنر به‌عنوان ناشر MultiVersus معرفی شده‌اند. اگر مایل به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی این بازی فایتینگ جدید هستید، می‌توانید شانس خود را با ثبت‌نام در سایت رسمی بازی MultiVersus امتحان کنید.


منبع MultiVersus
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده