نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۳

رونمایی کریستال داینامیکس از ۷ لباس مرد عنکبوتی در بازی Avengers

استودیوی کریستال داینامیکس از ۷ لباس اسپایدرمن در بازی Marvel’s Avengers رونمایی کرد که با انتشار بسته‌ی الحاقی جدید در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

کاراکتر مرد عنکبوتی بالاخره در اواسط ماه آینده به بازی Marvel’s Avengers راه خواهد یافت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی کریستال داینامیکس از ۷ لباس مختلف اسپایدرمن رونمایی کرده است که بازیکنان در بسته‌ی الحاقی جدید بازی انتقام‌جویان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. ما از مدت‌ها پیش و حتی قبل از انتشار Marvel’s Avengers می‌دانستیم که مرد عنکبوتی زمانی به قهرمانان این بازی ملحق خواهد شد. این کاراکتر تنها در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن قرار می‌گیرد و این موضوع بازخوردهای متفاوتی را به‌دنبال داشت.

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۹ آذر (۳۰ نوامبر) منحصرا برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. با اینکه فاصله‌ی زیادی تا زمان راه‌یابی مرد عنکبوتی به بازی مارولز اونجرز نداریم، اما هنوز تریلر گیم‌پلی این کاراکتر به نمایش در نیامده است. از آن‌جایی که استودیوی کریستال داینامیکس کارهای زیادی را برای جبران اشتباهات گذشته‌ی خود انجام داده است، عدم نمایش تریلر گیم‌پلی اسپایدرمن کمی مشکوک به‌نظر می‌رسد.

امیدواریم که هیچ مشکلی در عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی بعدی بازی Marvel’s Avengers پیش نیاید و اسپایدرمن در عمل عالی به‌نظر برسد. به‌هرشکل شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب نگاهی به تصاویر لباس‌های پرتعداد مرد عنکبوتی در بازی بیاندازید. این‌ها تنها ۷ پوشش مرد عنکبوتی است که در آغاز کار می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. باید منتظر ماند و دید که استودیوی کریستال داینامیکس در آینده چه برنامه‌های دیگری برای این کاراکتر دارد.

بازی Marvel’s Avengers درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا قابل تجربه است. این بازی ابرقهرمانی به‌واسطه‌ی ست‌پیس‌های شلوغ و هیجان‌انگیز، صداگذاری قابل قبول اکثر شخصیت‌ها، برخی دقایق احساسی ارزشمند از لحاظ داستانی و ارائه‌ی مبارزات خاص در نقش هر کاراکتر بدون گیج کردن مخاطب، توانست نمره‌ی ۶.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند. بااین‌حال با مشکلاتی نیز دست‌وپنجه نرم می‌کرد که نمی‌توان آن‌ها را انکار کرد. 


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده