نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۲

اعلام تاریخ انتشار بازی Alien: Isolation برای موبایل

استودیو کریتیو اسمبلی با پخش یک تریلر از نسخه‌ی موبایل بازی Alien: Isolation اعلام کرد که گیمرها چه زمانی قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود.

بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Creative Assembly سگا با پخش یک تریلر از زمان انتشار نسخه‌ی iOS و اندروید Alien: Isolation رونمایی کرد؛ بازی ترسناکی که طی سال‌های گذشته برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است و به‌زودی بازیکن‌ها می‌توانند روی موبایل و تبلت‌های مناسب هم سراغ تجربه‌ی آن بروند.

اوایل سال ۲۰۲۱ بازی Aliens: Fireteam Elite در دسترس بازیکنان قرار گرفت؛ اثری چندنفره که بیشتر روی جنبه‌ی اکشن این مجموعه‌ی علمی-تخیلی تمرکز داشت. اما در سال ۲۰۱۴ میلادی شاهد عرضه‌ی یک نسخه‌ی بسیار متفاوت به اسم Alien: Isolation بودیم که شباهت زیادی به فیلم‌های مجموعه‌ی بیگانه داشت. این بازی که با گذر زمان به خاطر فضاسازی ترسناک توسط رسانه‌ها و گیمرهای گوناگون مورد تحسین قرار گرفت، شوربختانه نتوانست به موفقیت مالی مورد انتظار سازندگان دست پیدا کند. این بازی اکنون در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌گیرد تا شاید بتواند به تمام اهداف خود برسد.

امروز اعلام شد که بازی Alien: Isolation برای گوشی‌های موبایل مجهز به اندروید و iOS عرضه خواهد شد. همان‌طور که در تریلر معرفی بازی قابل مشاهده است، کیفیت نسخه‌های موبایل بسیار نزدیک به نسخه‌های اصلی آن است. بازیکنان در این بازی کنترل آماندا ریپلی، دختر الن ریپلی را در دست می‌گیرند که باید مسیر خود را در یک ایستگاه فضایی پیدا کند و درعین‌حال با یک زنومورف تقریبا فناناپذیر و تهدید‌های غیرمنتظره‌ی دیگر روبه‌رو شود. از میان تمام بازی‌هایی که با اقتباس از سری بیگانه ساخته شده است، بازی Alien: Isolation از نظر ارائه‌ی حس ترس بیشترین شباهت را به برترین فیلم‌های مجموعه دارد.

دانلود از آپارات

بازی Alien: Isolation درحال‌حاضر روی پلتفرم‌های متفاوت قابل تجربه است و کمتر از یک ماه دیگر یعنی در تاریخ ۲۵ آذر (۱۶ دسامبر)، به‌عنوان یک بازی اندروید و بازی آیفون نیز از راه می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده