نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴

نمایش جدید بخش داستانی بازی Halo Infinite

روز گذشته ویدیو جدیدی از بخش کمپین بازی Halo Infinite پخش شد که بخش‌های بیشتری از مراحل و سلاح‌های بازی را به نمایش می‌گذارد.

کمتر از یک ماه به عرضه‌ی بخش داستانی بازی Halo Infinite استودیو 343Industries باقی مانده است و طرفدارها انتظارات زیادی از آن دارند. به همین دلیل روز گذشته رسانه IGN در جریان پوشش خبری اختصاصی هیلو اینفینیت، نمایش جدیدی از بخش کمپین بازی و یکی از مراحل ابتدایی پخش کرد. بخش چندنفره و آنلاین این بازی هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس تمام کاربران پلتفرم‌های تحت پشتیبانی مایکروسافت قرار دارد.

نمایش ۵ دقیقه‌ای جدید، قسمت کوتاهی از مأموریت The Conservatory را نمایش می‌دهد. در جریان این مرحله، Master Chief با نفوذ به درون یکی از قرارگاه‌های زیرزمینی نیروهای UNSC که در Zeta Halo قرار دارد، با دشمنان مختلفی از نیروهای The Banished رو‌به‌رو می‌شود. در این ویدیو برای اولین‌بار با Skimmers نیز آشنا می‌‌شویم؛ گروه جدیدی از دشمنان پرنده در بازی که به ماشین‌گان مجهز هستند و در ادامه‌ی بخش داستانی هیلو اینفینیت با گونه‌های قدرتمندتر آن نیز رو‌به‌رو خواهیم شد. این نمایش جدید یکی از آپگریدهای زره در دسترس مستر چیف در بخش داستانی بازی را هم معرفی می‌کند. شما می‌توانید ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

در این ویدیو بخشی از گیم‌پلی سلاح‌های متنوع مستر چیف نمایش داده می‌شود. سلاح کلاسیک Shock Rifle که حالا توانایی شلیک تیرهای الکتریکی را هم دارد، Heatwave که در دو جهت افقی و عمودی به دشمنان صدمه وارد می‌کند و درنهایت Cindershot که از قابلیت شلیک گوی‌های انفجاری برخوردار است، از جمله سلاح‌هایی هستند که در بخش کمپین هیلو اینفینیت در اختیار بازیکنان خواهد بود.

همچنین روز گذشته تیم سازنده با اعلام تشکر و قدردانی از هواداران بازی، اعلام کرد تغییراتی را در عملکرد Battle Pass بخش چند نفره بازی برای حفظ تعادل و بالانس این سیستم اعمال خواهد کرد. نسخه‌ی بتا بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite که چند روزی از انتشار رایگان آن می‌گذرد، با استقبال مناسب طرفداران مجموعه هیلو روی کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های ایکس باکس روبه‌رو شد.

بخش داستانی بازی Halo Infinite با قیمت ۵۹.۹۹ دلار در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) عرضه می‌شود. مشترک‌های سرویس‌ گیم‌پس روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی، برای تجربه‌ی این بخش نیازی به خرید جداگانه‌ی آن ندارند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده