// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۴

خرید چند بازی بزرگ با نصف قیمت در پلی استیشن استور به مناسبت بلک فرایدی

به‌زودی می‌توانید بازی Resident Evil Village، بازی Deathloop و چند محصول دیگر را به مناسبت بلک فرایدی با تخفیف فراوان در پلی استیشن استور خریداری کنید.

بازی FIFA 22 با ۴۰ درصد تخفیف، بازی Far Cry 6 با ۳۰ درصد تخفیف، بازی Back 4 Blood با ۳۰ درصد تخفیف، بازی NBA 2K22 با ۵۰ درصد تخفیف، بازی Diablo Prime Evil Collection با ۳۰ درصد تخفیف، بازی Madden NFL 22 با ۵۰ درصد تخفیف، بازی Tales of Arise با ۳۰ درصد تخفیف، بازی Marvel's Avengers با ۶۰ درصد تخفیف، بازی Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba - The Hinokami Chronicles با ۳۰ درصد تخفیف، بازی Red Dead Redemption 2 با ۶۰ درصد تخفیف، بازی Resident Evil Village با ۵۰ درصد تخفیف و بازی Deathloop با ۵۰ درصد تخفیف در پلی استیشن استور سونی به فروش خواهند رسید.

دختر خطرناک با صورت خونی در بازی RE Village کپکام

همه‌ی این بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به مناسبت بلک فرایدی در فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن تخفیف می‌خورند. این تخفیف‌ها به‌زودی روی ۱۲ بازی نام‌برده اعمال می‌شوند و به احتمال زیاد از ۱۹ تا ۲۹ نوامبر (۲۸ آبان تا ۸ آذر) در دسترس گیمرها قرار دارند. پس اگر علاقه‌مند به خرید هرکدام از این بازی‌ها برای کنسول PS4 یا کنسول PS5 هستید، می‌توانید مشغول برنامه‌ریزی برای انجام این کار بشوید.

در همین حین سونی از همین حالا بیشتر از ۱۲۰۰ بازی مستقل را با تخفیف‌های زیاد و بعضا ۸۰ درصدی در پلی استیشن استور به فروش می‌رساند. تازه ممکن است فهرست تخفیف‌های پلی استیشن استور برای بازی‌های AAA طی روزهای آتی به‌روزرسانی شود و فقط محدود به آثاری همچون دثلوپ، فیفا 22 و رزیدنت ایول ویلج نباشد.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده