// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸

خاموش شدن سرورهای بازی Skate 2 در آینده نزدیک

Skate 2 جدیدا به فهرست بازی‌های Backwards Compatible ایکس باکس اضافه شده بود. حالا EA خبر داده است که سرورهای این بازی محبوب به‌زودی غیرفعال می‌شوند.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، EA اعلام کرده است سرورهای Skate 2 روی پلی استیشن و ایکس باکس در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) خاموش می‌شوند. EA در این خصوص یک توییت منتشر کرده است و می‌گوید این تصمیم سختی برای آن‌ها بوده است و این‌طور نبوده که آن‌ها راحت دست به انجام چنین کاری زده باشد. این بازی محبوب با محوریت ورزش اسکیت‌بورد اخیرا به قابلیت Backwards Compatibility کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان اضافه شده بود و بسیاری از طرفداران قدیمی بازی امیدوار بودند که یک‌بار دیگر بتوانند آن را به‌صورت چندنفره با دوستان‌شان تجربه کنند.

همچنین همان‌طور که می‌شد انتظار داشت، بسیاری از طرفداران مجموعه‌ی اسکیت به این تصمیم EA در توییتر اعتراض کرده‌اند. نکته‌ی جالب این‌جا است که اکانت توییتری مجموعه‌ی Skate کمی قبل از اعلام خبر خاموش شدن سرورهای Skate 2، اضافه شدن این بازی را به فهرست آثار Backwards Compatible ایکس باکس جشن گرفته بود. گفتنی است که Skate 2 در سال ۲۰۰۹ برای کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شد و نه‌تنها توانست نمرات خوبی را از منتقدین دریافت کند، بلکه نزد بازیکنان نیز خوش درخشید.

الکترونیک آرتز در حال حاضر مشغول ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری Skate است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این بازی تا انتشار فاصله‌ی زیادی دارد. همچنین اگر جزو طرفداران ایکس باکسی بازی‌های اسکیت هستید، تا چند هفته‌ی دیگر که سرورهای Skate 2 غیرفعال می‌شوند، می‌توانید آن را آنلاین با دوستان‌تان بازی کنید.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده