// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۴

ریبوت بازی Saints Row تاخیر خورد

سازندگان به‌صورت رسمی اعلام کردند که ریبوت بازی Saints Row با چند ماه تأخیر در تابستان سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

شرکت Deep Silver در مقام ناشر و استودیو Volition به‌عنوان سازنده تایید کردند که بازی Saints Row دیگر قرار نیست در ماه فوریه‌ی پیش‌رو از راه برسد و تا ۲۳ آگست/اوت ۲۰۲۲ (۱ شهریور ۱۴۰۱) تأخیر خورده است. البته ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۲ همچنان با آثاری همچون بازی Elden Ring، بازی Horizon Forbidden West، بازی Dying Light 2 Stay Human، بازی Sifu و بسته‌ی الحاقی جدید و بزرگ بازی Destiny 2 واقعا شلوغ به‌نظر می‌رسد. سازندگان ریبوت سینتز رو می‌گوید که اعضای استودیو Volition، تاثیر پاندمی روی پروسه‌ی ساخت بازی Saints Row را دست‌کم گرفته بودند.

آن‌ها می‌گویند که قصد ساخت بهترین Saints Row ممکن را دارند و اگر بازی را تأخیر نمی‌زدند، توانایی رساندن آن به استانداردهای مدنظر خود را نداشتند. در بخشی از بیانیه می‌خوانیم: «شما انتظار و لیاقت دریافت بازی در بالاترین سطح را دارید». استودیو Volition قصد تغییر دادن بازی را ندارد و اصل محصول دیگر شکل گرفته است. اما بازی‌سازها از این چند ماه برای صیقل دادن سینتز رو جدید بهره می‌برند.

کاراکترهای اصلی ریبوت Saints Row در پوستر این بازی

بازی Saints Row جدید تا به امروز با واکنش‌های متضاد از سود گیمرهای مختلف مواجه شده است. در نتیجه شاید چند ماه بعد به‌لطف کار کردن بیشتر سازندگان روی این بازی، تریلرهای جدید آن بتوانند بیشتر از قبل موفق به جلب توجه برخی از بازیکن‌ها بشوند. اکنون نزدیک به یک دهه از عرضه‌ی یک بازی جدید و کامل Saints Row می‌گذرد و نمایش‌های فعلی این ریبوت هم در نوع خود بحث‌برانگیز ظاهر شده‌اند. برای نمونه عده‌ای فضاسازی کلی بازی و حتی گرافیک هنری آن را نامناسب برای مجموعه‌ی سینتز رو می‌دانند. این بازی توسط دیپ سیلور برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا منتظر تجربه‌ی ریبوت بازی Saints Row هستید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده