// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷

ناروتو و سایر اعضای تیم 7 به فورتنایت آمدند

به‌تازگی تریلری پخش شد که نشان می‌دهد ساسکه، ناروتو، ساکورا و کاکاشی به بازی فورتنایت اضافه شده‌اند.

چندی پیش بود که حساب کاربری بازی Fortnite در توییتر با انتشار یک تصویر، خبر از همکاری فورتنایت و انیمه ناروتو داد. سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه، تریلری پخش شد که خبر از اضافه شدن کاراکترهای انیمه محبوب ناروتو به بازی Fortnite می‌دهد. قطعا هواداران انیمه ناروتو علاقه‌ی زیادی به اعضای تیم ۷ دارند و اضافه شدن آن‌ها به بازی فورتنایت، موردی است که بیش‌ازپیش مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در جریان تریلر جدید فورتنایت، شاهد اضافه شدن کاکاشی، ساکورا، ساسکه و ناروتو هستیم که در انیمه آن‌ها را در قالب تیم ۷ می‌شناختیم. اضافه شدن یک اسکین از هرکدام از این چهار شخصیت، تنها اتفاق جدیدی نیست که برای فورتنایت رخ می‌دهد.

هرکدام از این شخصیت‌ها در دو ظاهر متفاوت ارائه شده‌اند و همچنین شاهد آیتم‌های دیگری نظیر طومار مخصوص نینجاها، شنل مخصوص دهکده Hidden Leaf، شوریکن Demon Wind و کلنگ‌هایی در قالب مواردی مثل Snake Sword و موارد مشابه هستیم. دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که تا انتهای فصل جاری، کاربران می‌توانند از کاکاشی، مأموریت‌های ویژه‌ای را کسب کنند.

در انتها کاربرهای زومجی می‌توانند ویدیو پخش‌شده از حضور اعضای تیم ۷ در بازی فورتنایت را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. اشاره کنم که برای دسترسی به شخصیت‌های ذکر شده، باید آن‌ها را از فروشگاه بازی خریداری کنید. همچنین تغییراتی هم نظیر اضافه شدن هاب دهکده مخفی Leaf به نقشه بازی، سبب شده است که این آپدیت بیش‌ازپیش بعضی از هواداران مانگا و انیمه Naruto را به خود جذب کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده