// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲

خریداری استودیو سازنده بازی OlliOlli توسط شرکت Take-Two

شرکت Take-Two به‌صورت رسمی استودیو Roll7 را خریداری کرد. این تیم به خاطر مجموعه بازی OlliOlli شناخته می‌شود.

تیک-تو اینتراکتیو که صاحب راک استار، شرکت 2K و چندین و چند مجموعه و تیم بازی‌سازی دیگر است، استودیو Roll7 (سازنده‌ی سری بازی OlliOlli) را خرید. استودیو بازی‌سازی بریتانیایی Roll7 اکنون مشغول کار روی چند پروژه است و سابقه‌ی کسب جایزه‌ی BAFTA را دارد.

در زمستان پیش‌رو شاهد عرضه‌ی بازی OlliOlli World توسط Private Division (برند ناشر متعلق به شرکت Take-Two) خواهیم بود. ولی استودیو Roll7 هنوز بازی‌های در حال ساخت دیگر خود را معرفی نکرده است. Private Division اعلام کرد که از قدرت خود برای تقویت استودیو Roll7 بهره می‌برد تا اعضای آن بتوانند تجربه‌های غرق‌کننده‌ی بیشتری را بسازند. باتوجه‌به بیانیه‌ی رسمی، هم شرکت سازنده و هم شرکت ناشر OlliOlli World به‌شدت برای این بازی هیجان‌زده هستند. قطعا اگر Private Division شرکت تیک-تو از همکاری با استودیو Roll7 رضایت نداشت، تصمیم نمی‌گرفت که آن را کاملا زیر چتر خود بیاورد.

استودیو Roll7 هم گفت که از تبدیل شدن به بخشی از Private Division خوشحال است. بازی Hades، بازی The Outer Worlds و سری بازی Kerbal Space Program از جمله آثاری هستند که شرکت Take-Two ازطریق Private Division آن‌ها را عرضه کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده