نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶

امکان تجربه بازی های PS5 با دوال‌سنس روی اندروید ۱۲ پس از آپدیت Remote Play

به‌روزرسانی جدید ریموت پلی به کاربران اجازه می‌دهد که بازی‌های پلی استیشن 5 را با پشتیبانی کامل از کنترلر دوال‌سنس روی گوشی‌های مجهز  به اندروید ۱۲ تجربه کنند.

بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌روزرسانی جدیدی را برای نسخه اندروید برنامه Remote Play ارائه کرده است. این آپدیت، امکان تجربه‌ی بازی‌های پلی استیشن 5 به‌شکل استریم در دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۲ را هنگام استفاده از کنترلر دوال‌سنس فراهم می‌کند. علاوه‌براین، این آپدیت پشتیبانی از ویژگی‌های دیگر کنترلر DualShock 4 از جمله تاچ‌پد، حسگر حرکت و موارد دیگری را به ریموت پلی اضافه می‌کند؛ تا اگر اهل تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 خود ازطریق ریموت پلی هستید، بیشتر بتوانید از قابلیت‌های دوال‌سنس (دسته کنسول PS5) و دوال‌شاک 4 (دسته کنسول PS4) بهره ببرید.

شرکت سونی در این‌باره اظهار داشت: «به‌روزرسانی جدید Remote Play پلی استیشن برای کاربران اندروید ۱۲ امکان استفاده از کنترلر بی‌سیم DualSense و سایر ویژگی‌های دوال‌شاک ۴ از جمله تاچ‌پد، حسگر حرکت، لرزش و نشانگر باتری را فراهم می‌آورد. این آپدیت درحال‌حاضر در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار گرفته است».

ریموت پلی از کنترلر DualShock 4 در دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۰ و جدیدتر پشتیبانی می‌کند، اما برای استفاده از دوال‌سنس و ویژگی‌های پیشرفته‌ی دوال‌شاک 4 به اندروید ۱۲ نیاز خواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که برنامه‌ی Remote Play را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و ازطریق یک شبکه‌ی خانگی اینترنت به استریم بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 روی گوشی خود بپردازید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده