// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۷

اعلام بازی های جدید ماه نوامبر ایکس باکس گیم پس ؛ از مورتال شل تا Evil Genius 2

مایکروسافت سری دوم بازی‌های ماه نوامبر ایکس باکس گیم پس را اعلام کرده است و درمیان آن‌ها آثار خوبی به چشم می‌خورد.

مایکروسافت به‌تازگی نسخه‌ی بتا بخش چندنفره‌ی Halo Infinite را منتشر و تعداد زیادی بازی نیز به قابلیت بکوادرز کامپتیبیلیتی کنسول‌های ایکس باکس اضافه کرد. آن‌ها حالا دومین سری بازی‌های ماه نوامبر ایکس باکس گیم پس را اعلام کردند که شامل آثار جذابی می‌شود. Dead Space و Dragon Age: Origins اولین بازی‌های این فهرست است که از امروز روی پلتفرم کلاود گیمینگ (ازطریق سرویس EA Play) قابل تجربه هستند. فردا نیز بازی Next Space Rebels روی کنسول، پی سی و کلاود در دسترس مشترکین گیم پس قرار می‌گیرد.

بازی‌های بعدی Fae Tactics ،Exo One ،Undungeon و My Friend Pedro هستند که پس‌فردا ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) به گیم پس کنسول، پی سی و کلاود اضافه می‌شوند. این در حالی است که دو بازی Deeeer Simulator و Mortal Shell در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) به گیم پس کنسول، پی سی و کلاود می‌آیند. آخرین بازی این ماه نیز Evil Genius 2 است که در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) در اختیار کاربران گیم پس روی کنسول، پی سی و کلاود قرار خواهد گرفت.

سری دوم بازی‌های ماه نوامبر ۲۰۲۱ ایکس باکس گیم پس

از طرفی طبق سنت همیشه، تعدادی بازی نیز در تاریخ ۹ آذر ایکس باکس گیم پس و EA Play را ترک می‌کنند که می‌توانید فهرست آن را در زیر مشاهده کنید. پس اگر هنوز موفق به دریافت این بازی‌ها نشده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر آن‌ها را دانلود و تجربه کنید.

  • Call of the Sea (کنسول، پی سی و کلاود)
  • FIFA 19 (کنسول و پی سی)
  • Football Manager 2021 (پی سی)
  • Football Manager 2021 Xbox Edition (کنسول و پی سی)
  • Haven (کنسول، پی سی و کلاود)
  • Hello Neighbor (کنسول، پی سی و کلاود)
  • Morkredd (کنسول، پی سی و کلاود)
  • Va-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action (پی سی)

درضمن بازی Destiny 2: Beyond Light نیز در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) از گیم پس کنسول و پی سی حذف خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های جدید ایکس باکس گیم پس در ماه نوامبر چیست؟ به تجربه‌ی کدام‌ها تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده