// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۸

انتشار اطلاعاتی درباره حالت کوآپ داستانی و Forge بازی Halo Infinite در ژانویه

حالت کوآپ داستانی و بخش Forge بازی Halo Infinite احتمالا دیرتر به‌دست طرفداران می‌رسند. اما 343 اینداستریز قول داده است که جزئیات این دو بخش را در آینده نزدیک اعلام کند.

مایکروسافت دیروز به‌طرز غافلگیرکننده‌ای بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite را در قالب نسخه‌ی بتا برای بازیکنان منتشر کرد. آن‌ها همچنین اعلام کردند که فصل اول بخش چندنفره‌ی این بازی قرار است تا مدت‌ها ادامه داشته باشد. حالا طبق اخبار مرتبط با این موضوع، به‌نظر می‌رسد که انتشار برخی بخش‌های هیلو اینفینیت از جمله حالت کوآپ داستانی و بخش ساخت مرحله Forge با تأخیر بیشتر به‌دست طرفداران می‌رسد.

انتظار می‌رود فصل اول Halo Infinite تا می ۲۰۲۲ (اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۱) ادامه داشته باشد که چند ماه بیشتر از چیزی است که استودیوی 343 اینداستریز درنظر داشت. آن‌ها برنامه داشتند که هر سه ماه یک‌بار فصل تازه‌ای را برای جدیدترین نسخه‌ی هیلو منتشر کنند. حالا اما اولین فصل بازی قرار است حدود ۶ ماه طول بکشد.

جوزف استیتن، کارگردان خلاق ارشد بازی هیلو اینفینیت با انتشار پستی در وب‌سایت Halo Waypoint دلیل طولانی بودن فصل افتتاحیه‌ی این بازی شوتر اول‌شخص را شرح داد. تیم ساخت بازی در این مدت اضافی قادر خواهند بود بیشتر روی محتوای فصل دوم کار کند و آن را به سطح کیفی قابل‌قبول‌تری برساند؛ همچنین اعضای تیم می‌توانند در فضایی پایدار و آرام کارشان را انجام دهند و به آن‌ها فشار مضاعف وارد نمی‌شود.

تصویری از دو کاراکتر بخش چندنفره بازی Halo Infinite

مایکروسافت گفته بود حالت کوآپ بخش کمپین داستانی، پس از انتشار فصل دوم به Halo Infinite اضافه می‌شود. باتوجه‌به اینکه دومین فصل قرار است دیرتر از آن‌ زمانی‌که انتظار می‌رفت شروع شود، حالت کوآپ داستانی نیز احتمالا همراه‌با این فصل، با تأخیر منتشر می‌شود. حالت Forge نیز به همین شکل قرار بود پس از عرضه‌ی فصل دوم به بازی اضافه شود و آن هم احتمالا با تأخیر مواجه خواهد شد. استیتن همچنین عنوان کرد که 343 اینداستریز در ماه ژانویه (دی-بهمن) اطلاعات بیشتری را درباره‌ی فصل دوم Halo Infinite و حالت‌های کوآپ داستانی و Forge با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

نکته این‌جا است که رویدادها، آیتم‌های تزیینی و درکل محتوایی که در فصل اول Halo Infinite در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد، بیشتر از آن چیزی است که قبلا برنامه‌ریزی شده بود. دلیل آن نیز این است که بازیکنان از طولانی بودن فصل اول خیلی خسته نشوند. در هفته‌ی اول فصل ۱ که در حال حاضر در جریان است، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های تزیینی با تم سالگرد ۲۰ سالگی مجموعه‌ی هیلو را آنلاک کنند. علاوه‌براین، اولین رویداد بازی هیلو اینفینیت به‌نام Fracture Tenrai در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) آغاز می‌شود که در آن می‌توان آیتم‌های تزیینی جدیدی با تم سامورایی را به‌دست آورد.

Halo Infinite Fractures

استیتین در ادامه‌ی پست مذکور توضیح می‌دهد که چرا 343 اینداستریز تصمیم گرفت به‌جای نسخه‎‌ی 1.0 بخش چندنفره، نسخه‌ی بتا آن را عرضه کند. او می‌گوید تیم ساخت بازی ابتدا می‌خواست مطمئن شود که تمام سیستم‌های بک‌‌-اند‌ آن‌ها آماده‌ هستند و به‌درستی کار می‌کنند. استیتن همچنین اشاره می‌کند که نسخه‌ی بتا بازی‌های چندنفره معمولا دارای باگ‌ها و مواردی کوچکی است که نیاز به اصلاح دارند و بتا چندنفره‌ی Halo Infinite نیز از این موضوع مستثنی نیست.

درضمن بد نیست اشاره کنیم که پس از عرضه‌ی رسمی Halo Infinite، تمام محتوای بتل پس فصل ۱ و آیتم‌های تزیینی آنلاک‌شده‌ی بازیکنان به نسخه‌ی اصلی بازی منتقل خواهند شد. هیلو اینفینیت در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ اگر بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite را بازی کرده‌اید، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده