نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۴

رکوردشکنی تعداد بازیکنان بخش چندنفره Halo Infinite در استیم

با عبور تعداد بازیکنان بخش چندنفره بازی Halo Infinite از مرز ۲۷۰ هزار نفر روی استیم، این اثر موردانتظار به‌عنوان موفق‌ترین بازی مایکروسافت روی پلتفرم پی سی معرفی شد.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که اخیرا شایعات زیادی پیرامون عرضه جدیدترین نسخه از سری هیلو یعنی بازی Halo Infinite منتشر شده است. روز گذشته بود که مایکروسافت و استودیوی 343 اینداسترایز در مقام تیم سازنده این بازی در اقدامی غافلگیرکننده به مناسبت بیستمین سالگرد ایکس باکس، بخش چندنفره بازی Halo Infinite را در دسترس علاقه‌مندان قرار دادند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی ساعاتی پیش آمار و ارقامی درخصوص موفقیت این ساخته تنها در روز عرضه خود منتشر شد. دنیل احمد، یکی از تحلیلگران حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی با انتشار اطلاعاتی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تعداد کاربران بخش چند نفره بازی Halo Infinite روی پلتفرم استیم تنها در روز انتشار خود به عدد فوق‌العاده ۲۷۲ هزار و ۸۵۶ نفر رسیده است. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که تا پیش از این دو بازی Halo: The Master Chief Collection و Forza Horizon 5 به ترتیب با ۱۶۱ هزار و ۸۱ هزار بازیکن در جایگاه اول و دوم موفق‌ترین اثر تحت برند Xbox Game Studios روی پلتفرم پی سی بودند.

همچنین بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت رایگان یا F2P است و کاربران برای بازی کردن آن نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارند. علاوه‌براین، بخش داستانی بازی Halo Infinite همچنان قرار است در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی و ایکس باکس وان عرضه شود. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده