نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۷

بخش چندنفره بازی Halo Infinite عرضه شد

مایکروسافت در برنامه بیستمین سالگرد عرضه ایکس باکس اعلام کرد که بخش چندنفره بازی Halo Infinite از هم‌اکنون برای دانلود و بازی کردن در دسترس قرار گرفته است.

کمتر از یک ماه تا عرضه بازی Halo Infinite زمان باقی‌مانده است، اما از چند وقت پیش شایعاتی منتشر شده بود که می‌گفت بخش چندنفره این بازی قرار است همزمان با بیستمین سالگرد کنسول ایکس باکس و سری بازی هیلو چند هفته زودتر عرضه شود. حالا در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت رسما این خبر را تایید کرده است. در پایان برنامه بیستمین سالگرد Xbox، استودیوی 343 اینداستریز اعلام کرد که بازیکنان می‌تواند از همین الان بخش چندنفره بازی Halo Infinite را دانلود و تجربه کنند.

لازم به توضیح است که بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت رایگان یا F2P است و بدین ترتیب برای دانلود و تجربه آن نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارید. بخش چندنفره بازی Halo Infinite برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است. علاوه‌بر اعلام این خبر غافلگیر کننده، مایکروسافت اعلام کرد که فصل اول بخش چندنفره بازی Halo Infinite با نام Heroes of Reach نیز منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر بیستمین سالگرد کنسول ایکس باکس، امروز بیستمین سالگرد مجموعه بازی Halo نیز بوده و بدین ترتیب مایکروسافت تصمیم به عرضه زودهنگام بخش چندنفره بازی Halo Infinite گرفته است. درواقع در چنین روزی بازی Halo: Combat Evolved عرضه شد و این تنها شروعی برای ماجراجویی حماسی مستر چیف و کنسول ایکس باکس بود.

بخش داستانی بازی Halo Infinite همچنان قرار است در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده