// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۵

فاش شدن نام احتمالی بازی جنگ ستارگان استودیو کوانتیک دریم

جف گراب به‌تازگی ادعا کرده است که بازی Star Wars استودیوی کوانتیک دریم احتمالا Eclipse نام دارد و وقایع آن در ۲۰۰ سال قبل از فیلم‌های جنگ ستارگان جریان خواهد داشت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف گراب، روزنامه‌نگار وب‌سایت ونچربیت در جدیدترین قسمت برنامه‌ی Giant Bomb خود اطلاعات احتمالی تازه‌ای را از بازی Star Wars استودیوی Quantic Dream فاش کرده است. او می‌گوید نام این بازی ممکن است Eclipse (خورشیدگرفتگی یا ماه‌گرفتگی) باشد و در دورانی از داستان جنگ ستارگان جریان خواهد داشت که High Republic نام دارد. گراب همچنین ادعا می‌کند که به‌زودی از این بازی به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود و اینکه او انتظار دارد که این رونمایی پیش از پایان سال ۲۰۲۱ (تا قبل از اوایل دی‌ماه) انجام شود.

گراب البته اشاره می‌کند که از مکان و زمان دقیقی که وقایع بازی استار وارز کوانتیک دریم در آن اتفاق می‌افتند، به‌طور قطع مطمئن نیست. بااین‌حال، فکر می‌کند که بازی در دوران High Republic جریان دارد و نام آن نیز Eclipse خواهد بود. High Republic یک مجموعه‌ی داستانی بزرگ از دنیای جنگ ستارگان است که در قالب کتاب، کمیک و رسانه‌های دیگر منتشر می‌شود. داستان این مجموعه به وقایع ۲۰۰ سال قبل از فیلم‌های استار وارز می‌پردازد.

کاراکترهای جنگ ستارگان از داستان‌های High Republic

Gautoz، یوتیوبر فرانسوی برای اولین‌بار در ماه سپتامبر گذشته از پروژه‌ی جنگ ستارگان استودیوی کوانتیک دریم حرف زد. او گفت دیوید کیج، موسس این استودیو با سونی قراردادی بسته بود که به موجب آن باید سه بازی برای کنسول‌های این شرکت می‌ساخت. کیج در این مدت سه بازی Beyond Two Souls ،Heavy Rain و Detroit: Become Human را برای سونی ساخت و درواقع حالا دیگر تعهدی به سونی ندارد. به همین خاطر او برای ساخت بازی جدید خود سراغ بستن قرارداد با دیزنی رفت که مالک آی‌پی جنگ ستارگان است.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده و نسبتا قابل اعتماد نیز کمی بعد با انتشار پستی در توییتر، ساخته شدن یک بازی با تم استار وارز در کوانتیک دریمر را تایید کرد. از طرفی وب‌سایت کوتاکو با انتشار گزارشی از این گفت که بازی Stars Wars این استودیوی فرانسوی بیش از یک سال و نیم است که در دست ساخت قرار دارد و تفاوت زیادی با آثار پیشین این استودیو خواهد داشت و درواقع گیم‌پلی آن بیشتر از قبل اکشن-محور خواهد بود. کوتاکو همچنین احتمال داد که بازی مذکور به‌صورت جهان باز ساخته می‌شود و دارای بخش چندنفره است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اینکه استودیوی کوانتیک دریمز مشغول ساخت یک بازی جنگ ستارگان است چیست؟ فکر می‌کنید آن‌ها می‌توانند یک اثر باکیفیت از این آی‌پی محبوب بسازند؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده