نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰

نمایش حالت های جذاب Battlefield 2042 در ویدیوهای گیم پلی این بازی

ویدیوهای جدید بازی بتلفیلد 2042 صحنه‌های جدیدی از قسمت‌های مختلف بخش چندنفره این بازی شوتر را به نمایش می‌گذارند.

کمتر از یک هفته دیگر تا عرضه اولین نسخه نسل نهمی مجموعه بتل‌فیلد یعنی Battlefield 2042 فاصله داریم و هواداران بی صبرانه منتظر انتشار جزئیات و بازخوردهای بیشتر نسبت از این بازی هستند. برخلاف واکنش‌های نسبتا منفی و متناقض برخی رسانه‌ها و کاربران نسبتا به نسخه بتای این بازی، مصاحبه‌های جدید سازندگان بازی باعث شده است تا انتظار برای عرضه نسخه نهایی بازی بیشتر از هر زمان دیگری باشد. توسعه‌دهندگان بازی در استودیو DICE پس از افزایش واکنش‌های منفی نسبتا به نسخه‌ بتا اعلام کردند که آماده‌سازی این نسخه بتا به ماه‌ها پیش برمی‌گردد و کاربران می‌توانند انتظار تجربه‌ی بسیار با کیفیت‌تر و متعادل‌تر از گیم‌پلی بازی را در هنگام عرضه نسخه نهایی داشته باشند.

به همین مناسبت دو وب‌سایت آی‌جی‌ان و گیم اینفورمر با همکاری الکترونیک آرتز به‌تازگی نمایش‌های جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر کردند. این ویدیوهای جدید گیم‌پلی بخش‌های متفاوتی از بازی مانند مود مورد انتظار Hazard Zone و Battlefield Portal را نمایش می‌دهند. همچنین دراین‌میان می‌توانیم برای اولین‌بار نگاه کاملی به نقشه‌های ریمستر شده بازی‌های قبلی مجموعه در بخش بتلفیلد پورتال داشته باشیم.

در نمایش‌های ابتدایی، نشریه گیم‌ اینفورمر دو ویدیو جدید از بخش گسترده و جدید بازی یعنی بتلفیلد پورتال منتشر کرده است. این مود جدید که برای اولین‌بار در دنیای Battlefield حضور خواهد داشت، به کاربران و پلیرهای بازی این امکان را می‌دهد تا میدان نبرد رویایی و ایده‌آل خود را با استفاده از امکانات و ابزار موجود بازسازی کنند. در ماه های گذشته استودیو دایس از سیستم‌های طراحی سناریوهای جنگی پیچیده‌ای که در این مود از بازی در در دسترس پلیرها است رونمایی کرد و حالا می‌توانیم برای اولین‌بار گیم‌پلی کاملی از نقشه‌های بازسازی شده قدیمی سری در این بازی را ببینیم. این ویدیوهای جدید دو نقشه محبوب Arica Harbor از بازی Battlefield: Bad Company 2 و نقشه The Battle of the Bulge از بازی Battlefield 1942 را به نمایش می‌گذارد.

دیگر نمایش‌های این بازی که توسط وب‌سایت IGN منتشر شده است، بتلفیلد پورتال و مود هازارد زون را به بازیکنان معرفی می‌کند. در اولین ویدیو بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی ۶ نقشه متفاوت از نسخه‌های مختلف مجموعه بتلفیلد را در بخش Battlefield Portal تماشا می‌کنیم. ویدیو دوم یک عملیات کامل و موفقیت‌ آمیز در مود Hazard Zone را به نمایش می‌گذارد و در ویدیو آخر نیز نگاهی داریم به نقش تانک‌های جدید بازی و تغییرات وسیله‌های نقلیه جنگی در این نسخه از بازی؛ که شما می‌توانید این ویدیو را از صفحه یوتیوب وب‌سایت IGN تماشا کنید.

الکترونیک آرتز مدتی پیش تایید کرد تمام نسخه‌های بازی روی همه پلتفرم‌ها از قابلیت کراس‌پلی یا بازی بین پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد. مطابق جدیدترین جزئیات منتشر شده، به‌دلیل تفاوت‌های فنی دو نسخه نسل هشتمی و نسل جدید بازی، خریداران این بازی روی کنسول پلی استیشن ۴ تنها قادر خواهند بود تا با کاربران نسخه ایکس باکس وان بازی رقابت کنند و کاربران رایانه‌های شخصی تنها با پلیرهای کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت توانایی تجربه بخش‌های مختلف چند نفره بازی را خواهند داشت.

استودیو دایس همچنین وجود سیستم cross-progression در بازی را نیز تایید کرد. این فناوری پیشرفت‌های بازیکنان در تمامی پلتفرم‌ها را در یک پروفایل محاسبه خواهد کرد و بنابراین کاربران به‌راحتی می‌توانند در هر زمان و روی هر پلتفرمی که در دسترس دارند به تجربه بازی بپردازند و پیشرفت‌هایی که در این مدت انجام دهند در حساب اصلی آن‌ها روی دیگر شبکه‌ها نیز ثبت خواهد شد.

Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده