// جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۴

ویدیو گیم‌ پلی جدید Halo Infinite با محوریت نمایش دشمنان و محیط‌های بازی

به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شده که در جریان آن شاهد دشمنان، محیط‌ها و پایگاه‌های FOB بازی هستیم.

تقریبا یک ماه تا عرضه بازی Halo Infinite زمان باقی‌مانده است و چندی پیش هم شاهد نمایش جدید و رسمی بازی برای بخش کمپین بودیم تا کاربران بیش‌ازپیش با جهان و داستان هیلو اینفینیت آشنا شوند. این در حالی است که به‌تازگی رسانه ‌‌آی‌جی‌ان و گیم اینفورمر هم ویدیو گیم‌پلی جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند.

درجریان پیش‌نمایش منتشر شده از سوی آی‌جی‌ان اعلام شده که برخلاف اشاره به جهان باز بودن هیلو اینفینیت، به‌نظر می‌رسد با یک محصول سندباکس بسیار بزرگ طرف هستیم. زتا هیلو به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که هر بخش همانند یک جزیره است. حال شما هر موقع که دوست داشتید می‌توانید از این محیط‌ها دیدن کنید. ازطرفی تمامی محیط‌های جزیره شکل بازی به‌واسطه‌ی پل‌هایی به یکدیگر متصل شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های مهم Halo Infinite، وجود پایگاه‌های عملیاتی است که به FOB یا همان Forward Operation Bases معروف هستند. این پایگاه‌ها در قدیم دراختیار UNSC بوده و حال بنیشد‌ها هدایت آن‌ها را برعهده گرفته‌اند. شما با پاکسازی این پایگاه‌ها، دوباره دسترسی را به نیروهای UNSC می‌دهید و ازطرفی قادر به Travel کردن به پایگاه‌های FOB‌ آزاد شده خواهید بود و به Valor هم دسترسی پیدا می‌کنید. Valor درواقع محیطی است که ازطریق آن می‌توانید سلاح و وسیله نقلیه‌های مختلفی را در اختیار بگیرید.

Weapon، هوش‌مصنوعی جدید مسترچیف، هم در طول بازی اطلاعاتی را از کمپ‌ها، مأموریت‌ها و تماس‌های UNSC در اختیار شما قرار می‌دهد. جدا از پایگاه‌ها، باید امکانات و منابع بنیشد‌ها را هم از بین ببرید. این دسته از مناطق، دارای Power Supplyهای مشخصی هستند که با منفجر کردن تمامی آن‌ها، پاکسازی می‌شوند. اشاره کنم که در مناطقی که دارای امکانات و منابع بنیشد‌ها هستند، شاهد اتاق‌های مخفی هستیم و این اتاق‌ها توسط یک بنیشد قدرتمند حفاظت می‌شود. اگر بتوانید این اتاق‌ها را پاکسازی کنید، به سلاح‌های خاص بازی نظیر Backdraft دسترسی پیدا می‌کنید. این درحالی‌که در طول خود پاکسازی هم بنیشد‌های الیت را باید از بین ببرید.

به‌نظر می‌رسد آیتم‌های جمع‌آوری بازی هم شامل فایل‌های صوتی UNSC و لباس جنگی برای بخش چندنفره بازی و همچنین Skull می‌شود. مسترچیف ازطریق اسکنر محیطی خود می‌تواند آیتم‌های قابل جمع‌آوری بازی را پیدا کند. در زیر هم می‌توانید ویدیو گیم‌پلی منتشر شده آی‌جی‌ان را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر ماه (هشت دسامبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده