// جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲

محیط‌ها و باس‌های بازی الدن رینگ در نمایش جدید گیم پلی

به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای از بازی Elden Ring پخش شد که بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی و باس‌های بازی را نشان می‌دهد.

به‌لطف تجربه شدن الدن رینگ توسط افراد مختلف، حالا اثر جدید فرام‌سافتور را بیشتر از قبل می‌شناسیم. بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. همچنین امروز Network Test بازی در دسترس کسانی قرار گرفت که دعوت به شرکت در آن شده‌اند.

قبل از عرضه‌ی Network Test الدن رینگ، رسانه‌های صنعت بازی و بعضی از یوتیوبرها مشغول تجربه‌ی محتوای این نسخه‌ی آزمایشی شدند. به همین خاطر آن‌ها ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی ضبط‌شده را پخش کردند و به صحبت راجع به الدن رینگ پرداختند. در جریان ویدیو پخش‌شده، شاهد بخش‌هایی از جهان بازی و سیستم مبارزات هستیم. هر سلاح عملکرد مخصوص‌به خود را داشته و دارای ضربه‌ای خاص (Unique Attack) است.

یکی از باس‌های Elden Ring

ازاین‌رو می‌توانید به‌هنگام مبارزه با باس‌ها و دشمنان، آسیب متفاوتی را اعمال کنید. همچنین وجود باس‌های محیطی مختلف، از دیگر مواردی است که در ویدیوهای منتشرشده از بازی الدن رینگ، به‌نمایش گذاشته شده‌اند. همچنین وبسایت رسمی پلی استیشن هم در همین راستا اطلاعاتی را از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است؛ تا توضیح بدهد که الدن رینگ به چه اندازه متفاوت با فرمول همیشگی فرام‌سافتور به نظر می‌رسد. برای مثال دیگر قرار نیست با سقوط از ارتفاع، آسیب بسیار زیادی را متحمل بشوید.

ازاین‌رو در جهان باز و وسیع بازی، بازیکنان برای گشت‌وگذار در محیط‌ها نیازی نیست نگران افتادن و آسیب دیدن خود باشند و ریتم گیم‌پلی حفظ می‌شود. یکی دیگر از مواردی که به آن اشاره شده، بازیابی نوار سلامت و FP بازیکنان درشرایط خاص است. بدین صورت که با کشتن گروهی خاص از دشمنان داخل بازی، بخشی از نوار سلامت و FP از دست رفته‌ی قهرمان داستان بازیابی می‌شود.

در زیر می‌توانید تعدادی از ویدیوهای منتخب پخش‌شده با محوریت بازی Elden Ring را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

مبارزه چند جنگجو مقابل دشمن بزرگ در بازی Elden Ring استودیو فرام سافتور

ویدیو یوتیوب گیم اینفورمر | ویدیو یوتیوب کایندا فانی گیمز | ویدیو یوتیوب گیم‌اسپات | ویدیو یوتیوب ایزی الایز


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده