نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶

مبارزه مرد عنکبوتی در تریلر جدید بازی Marvel’s Avengers

اسکوئر انیکس با انتشار یک تریلر سینمایی از بازی Marvel’s Avengers به نمایش نبرد اسپایدرمن با دشمنان پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اسکوئر انیکس تریلر سینمایی جدیدی از بازی Marvel’s Avengers منتشر کرده است که کاراکتر مرد عنکبوتی را در معرض نمایش قرار می‌دهد. ما از مدت‌ها پیش و حتی قبل از انتشار مارولز اونجرز می‌دانستیم که کاراکتر اسپایدرمن زمانی به قهرمانان این بازی استودیوی کریستال داینامیکس ملحق خواهد شد. مرد عنکبوتی تنها در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن قرار می‌گیرد و این موضوع بازخوردهای متفاوتی را از سوی بازیکنان به‌دنبال داشت. به‌هرشکل اسکوئر انیکس پیش از این هم به طرق مختلف به راه‌یابی اسپایدرمن به بازی  Marvel’s Avengers اشاره کرده بود و اکنون با یک تریلر سینمایی به‌سراغ نمایش او رفته است.

این تریلر سینمایی با نبرد مرد عنکبوتی با تعدادی از دشمنان سازمان شرور AIM آغاز می‌شود و در ادامه سایر انتقام‌جویان نیز از راه می‌رسند تا اسپایدرمن کنار آن‌ها شانس بیشتری برای مقابله با خلافکارها داشته باشد. مانند بسیاری از آثاری که اخیرا براساس مرد عنکبوتی ساخته شده است، به‌نظر می‌رسد که در این بازی نیز کنترل نسخه‌ی جوان این کاراکتر به بازیکنان سپرده خواهد شد. این تریلر سینمایی که با تصاویر تولیدشده توسط کامپیوتر (CGI) خلق شده است، جزئیات زیادی از اسپایدرمن را در اختیار طرفداران نمی‌گذارد و در نتیجه هنوز نمی‌دانیم که تجربه‌ی بازی با این کاراکتر در بازی Avengers چگونه خواهد بود.

بازی Marvel’s Avengers در زمان راه‌یابی اسپایدرمن میزبان یک رویداد ابرقهرمان‌محور خواهد شد که مراحل داستانی جدید دارد. اما هنوز اطلاعات دقیق مربوط به آن اعلام نشده است. بازی مارولز اونجرز درحال‌حاضر در دسترس بازیکنان قرار دارد و شخصیت Spider-Man به‌همراه به‌روزرسانی بازی در تاریخ ۹ آذر (۳۰ نوامبر) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای تریلر سینمایی بازی Marvel’s Avengers بنشینید.

دانلود از آپارات

شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این تریلر و ورود اسپایدرمن به بازی اونجرز با ما در میان بگذارید. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده