// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷

نخستین تصویر رسمی از مرد عنکبوتی در محتوای انحصاری بازی اونجرز

به‌زودی شخصیت مرد عنکبوتی و محتواهای مربوط‌به او به شکل انحصاری در اختیار گیمرهای نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی Marvel's Avengers قرار می‌گیرند.

اگر بازی اونجرز را روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 سونی تجربه می‌کنید، در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) محتواهای اختصاصی جدید رایگان را با محوریت شخصیت اسپایدرمن دریافت خواهید کرد. درحالی‌که چند ساعت دیگر قرار است رسانه IGN به نمایش تریلر DLC مرد عنکبوتی بازی Marvel's Avengers شرکت اسکوئر انیکس بپردازد، اکنون می‌توان اولین تصویر رسمی از ظاهر او را به تماشا نشست؛ تا ببینیم سازندگان اونجرز چگونه اسپایدی را با انتقام‌جویان همراه می‌کنند.

از همان زمان که اسکوئر انیکس گفت ماه‌ها بعد از عرضه‌ی بازی Marvel's Avengers شاهد پیوستن مرد عنکبوتی به آن خواهیم بود، به‌صورت رسمی اعلام شد که این شخصیت و هر محتوایی که به شکل مستقیم به او ربط دارد، انحصاری پلی استیشن است؛ درحالی‌که سایر محتواهای بازی اونجرز را می‌توان روی گوگل Stadia، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی نیز تجربه کرد.

اسپایدرمن (مرد عنکبوتی) در کنار تو و آیرون من در بازی اونجرز شرکت اسکوئر انیکس

حالا باید صبر کرد و دید که پس از پخش تریلر رسمی این بسته‌ی الحاقی و صد البته عرضه‌ی آن، گیمرها چه نظراتی راجع به تجربه‌ی بخش‌هایی از بازی اونجرز با شخصیت مرد عنکبوتی خواهند داشت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده