نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۴

انتشار اطلاعات بیشتر راجع به Jega در بازی Halo Infinite

جگا، کاراکتر جدید بازی Halo Infinite یکی از نگران‌کننده‌ترین دشمنان سری بازی هیلو خواهد بود که در بخش داستانی به‌سراغ شکار مستر چیف می‌رود.

اطلاعات جالبی راجع به یک دشمن جدید مستر چیف در هیلو اینفینیت منتشر شدند. پس از یک تأخیر بسیار طولانی سرانجام به زمان عرضه‌ی بازی مورد انتظار Halo Infinite، تازه‌ترین نسخه از مجموعه‌ی هیلو نزدیک شده‌ایم. این بازی از زمان معرفی اولیه‌ی خود راه بسیار درازی را طی کرده است و می‌خواهد تا تجربه‌ی جدیدی را چه در بخش تک‌نفره و چه در بخش چندنفره تقدیم بازیکنان کند. امروز نگاهی به یکی از دشمنان بازی خواهیم داشت که مستر چیف باید در بخش کمپین با آن مقابله کند؛ دشمن جدیدی که به نظر می‌رسد یکی از خشن‌ترین دشمنانی باشد که قهرمان جهان هیلو باید به حسابش برسد.

بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، پل کراکر و جف ایسترلینگ، به‌ترتیب مدیر خلاق و نویسنده‌ی داستان هیلو اینفینیت اخیرا در گفت‌وگو با رسانه IGN به معرفی دشمن جدید بازی Halo Infinite پرداختند. این دشمن تازه جگا (Jega)، یکی از قاتل‌های اسپارتان (Spartan Killers) است که یکی از عناصر اصلی سازمان The Banished به‌حساب می‌آید؛ سازمان مزدوری که آنتاگونیست‌های اصلی بازی را دور هم جمع کرده است. در بازی Halo Infinite فرمانده‌ اسچاروم، رهبر تبعیدی‌ها به کمک نیروهایش کنترل زتا هیلو را در دست گرفته است و قصد دارد که مستر چیف را به‌همراه نیروهای باقی‌مانده‌ی UNSC نابود کند. شما می‌توانید تصویری از جگا را در ادامه مشاهده کنید.

جگا، دشمن جدید بازی Halo Infinite

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینیم، جگا دشمنی است که زیاد نمی‌خواهید سر به سرش بگذارید. پل کراکر می‌گوید که جگا «نگران‌کننده‌ترین» کاراکتری است که در مجموعه بازی‌های هیلو وجود داشته است و او را به‌عنوان شخصیتی معرفی می‌کند که به همه چیز تنها به چشم طعمه نگاه می‌کند! علاوه‌براین، جف ایسترلینگ می‌گوید که او یکی از ارزشمندترین سربازان سازمان The Banished و یکی از نزدیک‌ترین متحدان فرمانده‌ اسچاروم است و درکنار دیگر قاتلان اسپارتان به‌عنوان نمادی از قدرت و الهام‌بخشی در نظر گرفته می‌شود.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوتر منتشر می‌شود. بخش مولتی‌پلیر این محصول به‌صورت Free-to-play (رایگان) عرضه می‌شود و بخش داستانی آن ۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد. البته مشترک‌های گیم پس می‌توانند بدون خریداری جداگانه‌ی کمپین، با اشتراک خود سراغ تجربه‌ی آن بروند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده