// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹

نام بازی جدید صداپیشه شخصیت‌ آرتور مورگان و جوئل مشخص شد

تروی بیکر، صداپیشه جوئل و راجر کلارک، صداپیشه آرتور مورگان مشغول کار روی یک بازی جدید به‌نام Fort Solis از استودیو Fallen Leaf Studio هستند.

چندی پیش متوجه شدیم که تروی بیکر، صداپیشه جوئل میلر در بازی‌های The Last of Us و راجر کلارک، صداپیشه آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2 در حال همکاری مشترک در یک بازی معرفی نشده هستند و امروز متوجه شدیم که به‌نظر می‌رسد نام این بازی Fort Solis از توسعه‌دهنده Fallen Leaf Studio است.

طبق خبری که شعبه ایتالیا IGN منتشر کرده، گفته می‌شود که بازی Fort Solis یک بازی ترسناک و علمی تخیلی با دوربین سوم شخص است که در حال حاضر با Unreal Engine 5 در حال توسعه است. طبق این گزارش، این بازی قرار است در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

این تقریباً تمام چیزی است که ما در حال حاضر از این بازی می‌دانیم. نه‌تنها تروی بیکر و راجر کلارک در این پروژه نقش دارند، بلکه جولیا براون نیز بخشی از بازیگران این بازی است. همکاری این بازیگران فوق‌العاده با استعداد برای یک بازی بسیار هیجان انگیز است. بسیار بعید به‌نظر می‌رسد که این افراد روی بازی‌ غیر داستانی کار کنند.

راجر کلارک در صفحه‌ی توییتر خود بیان کرد که ما بی صبرانه منتظریم تا به شما نشان دهیم که روی چه چیزی کار می‌کنیم. استودیو Fallen Leaf در حال انجام کار نسبتاً ویژه‌ای است و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا آن را با شما به اشتراک بگذاریم.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده