// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

عدم وجود بعضی از آهنگ های سه بازی GTA در نسخه ریمستر

آهنگ‌هایی که در نسخه‌های پورت‌شده‌ی سه بازی GTA حذف شده بودند، قرار نیست در ریمستر جدید برگردند.

شرکت راک‌استار به‌صورت رسمی اعلام کرد که چه آهنگ‌هایی در رادیوهای بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید فهرست کامل آهنگ‌های ریمستر سه بازی GTA را در سایت ویدیوگیمز کرانیکل مشاهده کنید. حالا می‌دانیم که نسبت به نسخه‌های اصلی عرضه‌شده در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴، سه ریمستر کدام موسیقی‌ها را از دست داده‌اند.

احتمالا می‌دانید که چند سال قبل شاهد عرضه‌ی پورت‌های بازی Grand Theft Auto: San Andreas، بازی Grand Theft Auto: Vice City و بازی Grand Theft Auto III برای پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، iOS و اندروید بودیم. اما در آن نسخه‌ها همه‌ی آهنگ‌های قرارگرفته در نسخه‌های اصلی وجود نداشتند. زیرا راک استار برای عرضه‌ی پورت‌ها مثلا چند آهنگ از مایکل جکسون را از آن‌ها حذف کرد. حالا به‌صورت رسمی مشخص شد که این آهنگ‌ها در سه ریمستر تازه هم برنمی‌گردد. پس از لحاظ موسیقی‌های موجود در بازی، GTA: The Trilogy – The Definitive Edition به مانند پورت‌های ساده‌ی قبلی منتشرشده از بازی GTA San Andreas، بازی GTA 3 و بازی GTA Vice City است.

در همین حین نویسنده‌ی رسانه‌ی VGC می‌گوید که در استریم‌های افرادی که به شکل غیرقانونی زودتر از موعد رسمی مشغول تجربه‌ی سه ریمستر شده‌اند، آهنگ‌هایی را شنید که خود راک‌استار وجود آن‌ها در بازی را تایید نکرده است؛ آهنگ‌هایی که از قضا در پورت‌ها هم بودند و مشخص نیست چرا راک‌استار در فهرست رسمی به آن‌ها اشاره نمی‌کند. در هر حالت به‌زودی بازی عرضه می‌شود. اکنون چندین و چند نفر در نقاط مختلف دنیا زودتر از عرضه‌ی رسمی به بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition دسترسی پیدا کرده‌اند.

اما فردا همه‌ی خریدارها می‌توانند آن را روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ تجربه کنند. همچنین این محصول به‌عنوان بازی آیفون و بازی اندروید در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. مشترک‌های ایکس باکس گیم پس و مشترک‌های پلی استیشن Now می‌توانند بدون خرید بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition فقط با اشتراک خود به ترتیب سراغ تجربه‌ی ریمستر بازی GTA: San Andreas و ریمستر بازی GTA 3 بروند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده