// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱

احتمال در دست ساخت بودن ریمستر GTA 4

شخصی در توئیتر که عده‌ای صحبت‌های او را جدی می‌گیرند، مدعی شد که ریمستر GTA 4 در دست ساخت است و در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر خواهد شد.

درحالی‌که بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition کمتر از ۲۴ ساعت دیگر به‌دست گیمرها می‌رسد، حالا شایعه شده است که ریمستر بازی Grand Theft Auto 4 هم مراحل ساخت خود را سپری می‌کند. یک کاربر توئیتر به نام RalphsValve که چند بار اطلاعاتی را راجع به بازی‌های مختلف فاش کرده است، به‌تازگی گفت ریمستر GTA 4 در دست توسعه قرار دارد و در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود

این نسخه از بازی GTA IV ظاهرا Episodes from Liberty City را نیز در خود جا داده است که شامل همان دو بسته‌ی الحاقی داستانی بازی است. این شخص ادعا می‌کند که بخش چندنفره‌ی بازی GTA 4 از نسخه‌ی ریمستر حذف شده است و بازسازی نسخه‌ی چهارم GTA صرفا یک تجربه‌ی تک‌نفره خواهد بود.

جالب این‌جا است که به‌تازگی شایعات گفتند که راک‌استار گیمز مشغول ساخت ریمستر نسخه‌ی اول Red Dead Redemption است. تازه زمانی‌که شایعه‌ی ریمستر سه‌گانه‌ی GTA برای اولین‌بار پخش شد، چند منبع ادعا کردند که راک‌استار گیمز درنظر دارد تعدادی از بازی‌های قدیمی خود را ریمستر کند. شاید در این بین بازی محبوب Bully هم در فهرست آثاری که در آینده ریمستر خواهند شد، وجود داشته باشد و اگر چنین باشد، احتمالا گیمرهای قدیمی زیادی خوشحال خواهند شد. درهرصورت باید درنظر داشت که تمامی شایعات ذکرشده کاملا غیررسمی هستند و و برای اینکه از صحت آن‌ها اطمینان حاصل کنیم، باید منتظر اعلام رسمی اخبار بازی توسط راک‌استار گیمز و تیک-تو بمانیم.

نظز شما کاربران زومجی درباره‌ی احتمال ساخته شدن ریمستر GTA 4 چیست؟ آیا می‌دانستید که بازی Grand Theft Auto IV با میانگین امتیازات ۹۸ از ۱۰۰ منتقدها، برترین بازی تاریخ راک استار از لحاظ نمره‌ی متاکریتیک است؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده