// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

انتشار تصاویری از بازی لغو شده و متفاوت بتمن

به‌تازگی تصاویری هنری از یک بازی بتمن لغوشده در اینترنت منتشر شده است که در آن دو نسخه‌ی متفاوت از شوالیه سیاه حضور دارند؛ بتمنی پیر و با ریش بلند و بتمنی جوان در یک لباس پیشرفته.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، گوران بوکویچ، یک طراح کانسپت مستقل اخیرا چند طرح هنری را از یک بازی بتمن در وب‌سایت ArtStation منتشر کرده است که ساخت آن کنسل شده است. در این تصاویر که حالا در اینترنت دست‌به‌دست می‌شوند، نسخه‌های متفاوتی از بتمن به تصویر کشیده شده‌ است و همین موضوع باعث شده که طرفداران شوالیه‌ی سیاه درباره‌ی ماهیت بازی مذکور گمانه‌زنی کنند.

در سه مورد از این تصاویر نسخه‌ای از بتمن را می‌بینیم که همان لباس تمام‌مشکی معروف خود را پوشیده است. اما این وسط یک مورد توجه را به خود جلب می‌کند و آن هم این است که او ظاهری خموده و پیر دارد و ریش خاکستری‌‌اش نیز بلند شده است. این تصاویر احتمالا بتمن را در سال‌های آینده نشان می‌دهند؛ زمانی‌که او خسته از تمام سال‌هایی که از گاتهام محافظت کرده است، دیگر قدرت و چابکی جوانی‌اش را ندارد و احتمالا در آستانه‌ی بازنشستگی است.

بتمن با ریش بلند در کانسپت آرت یک بازی کنسل‌شده

از طرفی در دو تصویر دیگر با بتمنی جوان‌تر طرف هستیم که لباسی پیشرفته‌تر به تن کرده است و روی سینه‌اش نماد خفاش به رنگ قرمز به چشم می‌خورد. لباس او با آن خفاش قرمزرنگ، به بتمن سریال Batman Beyond محصول سال ۱۹۹۹ شباهت عجیبی دارد و طرفداران این انیمیشن احتمالا خیلی سریع متوجه شباهت آن خواهند شد. در بتمن بیاند با یک بروس وین پیر مواجه می‌شویم که مجبور شده است خود را بازنشسته کند. بروس وین این سریال نوجوانی به‌نام تری مک‌گینیس را به‌عنوان بتمن جدید استخدام می‌کند. تری نیز نسخه‌ی آینده‌نگرانه‌ای از لباس بتمن را به تن می‌کند که همان نماد قرمزرنگ خفاش روی آن نقش بسته است.

بتمن جوان در کانسپت آرت یک بازی کنسل‌شده

تصویر بتمن جوان‌تر این احتمال را مطرح می‌کند که احتمالا در یک دوره، یک بازی با الهام از مجموعه بتمن بیاند در دست ساخت بوده است. خود بوکویچ البته جزئیات خاصی را درباره‌ی این طرح‌های هنری فاش نکرده و تنها گفته است که آن‌ها به بازی‌ای مربوط هستند که «ساختش سال‌ها پیش لغو شده است.» برخی کاربران اینترنت نیز حدس زده‌اند که تصاویر مذکور به دنباله‌ی بازی Batman: Arkham Knight مربوط می‌شود که توسط Warner Bros. Montreal در دست ساخت بود، اما ساخت آن لغو شد.

بتمن جوان در کانسپت آرت یک بازی کنسل‌شده

بااین‌حال، WB Montreal هم‌اکنون در حال ساخت بازی Gotham Knights و همچنین راک‌استدی که پیش از این سه‌گانه Batman: Arkham را ساخته بود، مشغول ساخت بازی Suicide Squad: Kill the Justice League است که هر دو بازی انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ عرضه شوند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تصاویر بالا چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده