// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶

امکانات بسیار زیاد برای تنظیم فنی خودرو در بازی Gran Turismo 7

گرن توریزمو 7 بیشتر از تمامی قسمت‌های قبلی مجموعه بازی Gran Turismo به گیمر فرصت شخصی‌سازی فنی دقیق و پرجزئيات اتومبیل از انواع‌واقسام جهات را می‌دهد.

قبلا اعلام شده بود که شما برای شخصی‌سازی ظاهری بیشتر از ۴۲۰ اتومبیل حاضر در بازی Gran Turismo 7 استودیو Polyphony Digital، امکاناتی به مراتب بیشتر از همه‌ی قسمت‌های قبلی سری بازی ریسینگ گرن توریزمو دارید. حالا مشخص شد که اوضاع برای تنظیم فنی بخش‌های مختلف خودرو هم به همین شکل است.

کازونوری یامائوچی، خالق گرن توریزمو می‌گوید: «من فکر می‌کنم که پروسه‌ی تیونینگ (تنظیم) ماشین برای رساندن آن به عملکرد دقیق مد نظر راننده، پرشده از آزمون و خطا و واقعا لذت‌بخش است. در Gran Turismo 7 ما بیشترین تعداد قطعات خودرو دیده‌شده تا به امروز در این مجموعه را خواهیم داشت».

صحبت‌های او در دل یک ویدیو جدید قرار داشتند که گیم‌پلی و گرافیک بازی ریسینگ گرن توریزمو 7 را به تصویر می‌کشد. بدون شک در مجموعه‌ای که همواره به‌عنوان شبیه‌ساز رانندگی واقعی شناخته شده، ارائه‌ی این میزان از شخصی‌سازی فنی خودرو به گیمر و وجود قطعات رسمی مختلف با همکاری شرکت‌های بزرگ از اهمیت فراوان برخوردار است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده