نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷

برنامه زمانی انتشار بسته الحاقی برای بازی Back 4 Blood

استودیو بازی‌سازی ترتل راک با انتشار یک توئیت از برنامه‌های خود برای ارائه‌ی محتوای بیشتر به بازیکنان Back 4 Blood در ماه‌های آتی پرده برداشت.

ماه گذشته بازی Back 4 Blood استودیو ترتل راک عرضه شد و بیش از ۶ میلیون گیمر حداقل یک بار سراغ تجربه‌ی آن رفتند. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سازندگان با انتشار تصویری در توئیتر از محتوای رایگان بیشتر و بسته‌های الحاقی Back 4 Blood در ماه‌های پیش‌رو رونمایی کرده‌اند. علاوه‌براین در ماه جاری شاهد انتشار یک به‌روزرسانی برای برای بهبود کلی و رفع مشکلات Back 4 Blood خواهیم بود.

در ماه دسامبر، یک Ridden Practice Area، رویداد مخصوص تعطیلات و Supply Lineهای تازه از راه می‌رسند. به همه‌ی این موارد باید فعال شدن امکان تجربه‌ی بخش انفرادی آفلاین همراه‌با پیشرفت در بخش کمپین، کارت‌های کاملا جدید و یک نوع کارت تازه را نیز اضافه کرد. در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد یک درجه‌ی سختی، کارت‌های بازیکن، کارت‌های Corruption، تغییراتی در مبارزات نزدیک و یک حالت کوآپ جدید خواهیم بود.

نخستین بسته‌ی الحاقی پولی عظیم بازی Back 4 Blood با نام Tunnels of Terror برای انتشار در سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه‌ریزی شده است. بسته‌های الحاقی دوم و سوم این بازی اول-شخص تیراندازی نیز در مقطع نامعلومی از سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. اما هنوز اسامی آن‌ها انتخاب نشده‌اند. این بسته‌های الحاقی درکنار محتویات دیگر، شامل Cleanerها، Ridden، سلاح‌ها، کارت‌ها و یک نوع فعالیت جدید می‌شوند که احتمالاً در آینده جزئیات بیشتری از آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

مقاله مرتبط:

بازی Back 4 Blood درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی به‌واسطه‌ی گان‌پلی بسیار روان و خوش‌ساخت، نفس‌گیر بودن مبارزه با زامبی‌ها و تلاش برای بقا، سیستم جالب کارت‌ها که عمق خوبی به بازی می‌دهد، هیجان بالای تجربه‌ی بازی در حالت Co-Op با بازیکنان واقعی و ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی و بصری مناسب توانست نمره‌ی ۷ از ۱۰ را در بررسی زومجی کسب کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده