// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۵

آغاز فروش بی‌واسطه پلی استیشن 5 از امروز در اروپا

سونی خبر داده است که برنامه‌ی فروش بی‌واسطه‌ی پلی استیشن 5 موسوم به PlayStation Direct، از امروز در آلمان و به‌زودی در چند کشور اروپایی دیگر راه‌اندازی می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرده است که فروشگاه PlayStation Direct از امروز در برخی کشورهای اروپایی شروع به کار می‌کند. گفتنی است که پلی استیشن دایرکت برنامه‌ای است که ازطریق آن می‌توان کنسول‌ها و لوازم جانبی آن‌ها را به‌طور مستقیم و بی‌واسطه از سونی خریداری کرد. این به این معنی است که ساکنین تعدادی از کشورهای اروپایی حالا می‌توانند بدون مراجعه به خرده‌فروشی‌ها، پلی استیشن 5 را از تولید‌کننده‌ی اصلی آن سفارش دهند.

طبق توییتی که شعبه‌ی آلمان پلی استیشن به زبان آلمانی منتشر کرده است، پلی استیشن دایرکت از امروز در این کشور راه‌اندازی می‌شود. کشورهای بعدی که به‌زودی میزبان این سرویس خواهند بود، بریتانیا، فرانسه، هلند و لوکزامبورگ هستند. همچنین هنوز مشخص نیست که PlayStation Direct چه زمانی برای سایر کشورهای اروپایی در دسترس قرار می‌گیرد.

اوایل خرداد امسال بود که سونی اعلام کرد برنامه‌ی PlayStation Direct در آینده‌ی نزدیک به اروپا می‌آید؛ گرچه آن زمان تاریخ دقیق راه‌اندازی آن معلوم نبود. سونی از ابتدای عرضه‌ی پلی استیشن 5 تاکنون نتوانسته است به تقاضای بازار به‌طور کامل پاسخ دهد. هردفعه که یک خرده‌فروشی بار PS5 جدیدی می‌آورد، موجودی‌اش در عرض مدت کوتاهی فروخته می‌شود و این باعث شده است که خیلی از گیمرها در سراسر جهان نتوانند کنسول جدید سونی را خریداری کنند. حالا اما به‌نظر می‌رسد که بازیکنان با خرید بی‌واسط از سونی، راحت‌تر می‌توانند پلی استیشن 5 را تهیه کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی برنامه‌ی PlayStation Direct سونی چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده