نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

تریلر جدید هیلو اینفینیت درباره منشا پیدایش Grappleshot

به‌تازگی مایکروسافت و استودیو 343 اینداستریز تریلر جدیدی از بازی Halo Infinite پخش کردند که درباره‌ی منشا پیدایش Grappleshot است.

ویدیو تبلیغاتی جدید هیلو اینفینیت با محوریت Grappleshot پخش شد؛ ابزاری که قلاب مسترچیف برای رسیدن به نقاط گوناگون در نقشه‌ی بازی است. طی هفته‌های اخیر شاهد انتشار اطلاعات زیادی از بازی Halo Infinite بودیم. بالاخره تریلر بخش کمپین داستانی پخش شد، سازندگان از یک نقشه‌ی جدید رونمایی کردند و جزئیات فصل اول بخش چندنفره در اختیار همگان قرار گرفت. اکنون حدودا یک ماه تا عرضه‌ی هیلو اینفینیت باقی مانده است و انتظار می‌رود ایکس باکس بیشتر اخبار بازی را منتشر کند. چون تیم بازاریابی مجموعه بازی Halo کاملا فعال است و باعث شد که شاهد مجموعه‌ای از ویدیوها با نام UNSC Archives درباره‌ی جهان بازی باشیم. حالا جدیدترین ویدیو از این مجموعه پخش شده است.

در حالی‌که ویدیو قبلی درباره Energy Shield بود، این تریلر راجع به Grappleshot است. در حقیقت این وسیله، قلاب را برای اولین بار به گیم‌پلی سری بازی هیلو می‌آورد. این تریلر درباره‌ی منشا خلق این ابزار است و داستان یک مهندس را روایت می‌کند که موفق به اختراع آن شد. طبق گفته‌های مایکروسافت، Grappleshot به شکل دائمی شرایط را برای Spartan 117 تغییر می‌دهد. می‌توانید این ویدیو جدید از UNSC Archives را در یوتیوب مشاهده کنید.

کمپین بازی Halo Infinite

تماشا تریلر جدید Halo Infinite در یوتیوب

قرار است بازی Halo infinite در ناریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده