// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۲

احتمال انتشار بازی Hogwarts Legacy در اواخر سال ۲۰۲۲

مدیرکل برادران وارنر اخیرا حرفی زده است که می‌توان از آن استنباط کرد که بازی Hogwarts Legacy پس از اکران فیلم جدید جانوران شگفت‌انگیز و در اواسط یا اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

ریچل وِیکلی، مدیرکل شرکت برادران وارنر در مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله‌ی Toy World درباره‌ی بازی مورد انتظار Hogwarts Legacy صحبت کرده است‌‌‌‌؛ بازی‌ای در سبک اکشن-نقش‌‌آفرینی جهان باز که توسط استودیوی Avalanche Software (با استودیوی آوالانچ، سازنده‌ی مجموعه بازی Just Cause اشتباه نشود) در دست توسعه قرار دارد و بازیکنان را به سال‌های دور مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز می‌برد.

ویکلی در مصاحبه‌ اشاره می‌کند که در سال ۲۰۲۲ قرار است دو اثر از آی‌پی هری پاتر و دنیای جادوگری جی. کی. رولینگ منتشر شود؛ یکی قسمت سوم مجموعه فیلم جانوران شگفت‌انگیز که Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore نام دارد و دیگری بازی Hogwarts Legacy. گفتنی است که قسمت سوم جانوران شگفت‌انگیز در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) در بریتانیا و ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) در آمریکا اکران می‌شود.

ویکلی همچنین در جایی می‌گوید: «طبق آن چیزهایی که تا به حال [از Hogwarts Legacy] دیده‌ایم، فکر می‌کنم ارزش دارد که برای بازی صبر کنیم تا سازندگان بتوانند یک تجربه‌ی تعاملی منحصر‌به‌فرد را به طرفداران این دنیای جادوگری تحویل دهند.» فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore در ماه چهارم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و از طرفی احتمال کمی وجود دارد که هاگوارتز لگسی در سه ماه ابتدایی ۲۰۲۲ منتشر شود. به همین خاطر، باتوجه‌به حرف ویکلی می‌توان به این نتیجه رسید که بازی میراث هاگوارتز بعد از اکران فیلم جدید جانوران شگفت‌انگیز و شاید در ماه‌های میانی یا پایانی ۲۰۲۲ به‌دست علاقه‌مندان می‌رسد.

مغازه چوب‌دستی‌فروشی اولی‌وندر در بازی Hogwarts Legacy

طبق توضیحات سازندگان، در Hogwarts Legacy مکان‌هایی وجود دارند که برخی از آن‌ها برای طرفداران هری پاتر آشنا و برخی دیگر کاملا جدید هستند. همچنین بازیکنان در این بازی «ره‌سپار سفری خطرناک می‌شوند تا از رازی پنهان در دنیای جادوگری پرده بردارند.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Hogwarts Legacy چیست؟ اگر طرفدار هری پاتر هستید، فکر می‌کنید این بازی سرانجام می‌تواند یک اقتباس ویدیو گیمی خوب را از این آی‌پی به گیمرها ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده