// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸

وجود خشونت بسیار زیاد در گیم پلی بازی جدید ولورین

بریدگی‌ها، شکاف‌های عمیق روی بدن و اعضای جداشده از تن، مواردی هستند که در بازی Wolverine استودیو اینسامنیاک گیمز با آن‌ها مواجه خواهیم شد.

بازی ولورین پلی استیشن 5 هم‌اکنون مراحل ساخت را در استودیو Insomniac Games پشت سر می‌گذارد و آگهی شغلی رسمی جدید نشان می‌دهد که خشونت شدید، نقش قابل توجهی در مبارزات این انحصاری سونی دارد. البته اینسامنیاک گیمز قبلا هم گفته بود که این بازی لحن جدی و بزرگ‌سالانه خواهد داشت. حالا می‌دانیم که گیم‌پلی بازی Marvel's Wolverine شامل درگیری‌هایی است که در آن بریدگی‌ها و شکاف‌های عمیق روی تن شخصیت‌ها ایجاد می‌شوند. حتی گاهی مواقع گیمر جدا شدن عضوی از بدن دشمن را هنگام تجربه‌ی بازی Wolverine می‌بیند.

اینسامنیاک گیمز قصد دست‌کم گرفتن نقش انواع‌واقسام اِلِمان‌های بزرگ‌سالانه در داستان‌های لوگان را ندارد. درو موری که چند ماه قبل به این استودیو فرست-پارتی پلی استیشن برگشت، به‌تازگی یک توئیت جالب را منتشر کرد. او در وصف شغل برنامه‌نویس گیم‌پلی لوگان در بازی Wolverine نوشت: «اگر شما اهل ساخت چاک‌ها، زخم‌ها، بریدگی‌های عمیق، اعضای جداشده از بدن، شکاف‌های بزرگ بازشده روی تن، سوراخ ایجادشده با ضربه‌ی چاقو و صدای بیرون آمدن تیغه‌های اسکلت از جنس Adamantium هستید، برای استخدام درخواست بدهید». مهندسی که این بخش از برنامه‌نویسی گیم‌پلی بازی Marvel's Wolverine را برعهده می‌گیرد، روی حرکات لوگان در بازی انحصاری ولورین کار می‌کند.

شان مک‌کیب، رئیس بخش فناوری در شرکت اینسامنیاک گفت که بازی ولورین به دنباله ارائه‌ی تجربه‌ی تبدیل شدن به لوگان در بالاترین سطح ممکن و به شکل بی‌نقص است. رفتارهای ولورین، نحوه‌ی کنترل شدن او توسط بازیکن و چگونگی به نمایش درآمدن وی با دوربین سوم‌شخص این بازی AAA، برخی از مواردی هستند که اینسامنیاک گیمز روی پیاده‌سازی ایده‌آل آن‌ها تاکید فراوان دارد.

ولورین با کلاه کابوی ها در بازی انحصاری Wolverine پلی استیشن 5 است

مدتی قبل متوجه شدیم که والت دی. ویلیامز، نویسنده‌ی بازی Spec Ops: The Line مشغول نوشتن بخش‌های زیادی از داستان بازی ولورین بوده است. این بازی ابرقهرمانی کاملا متعلق به نسل ۹ خواهد بود و در تاریخی نامعلوم برای کنسول PS5 سونی عرضه خواهد شد. در همین حین اینسامنیاک گیمز بازی Marvel's Spider-Man 2 با حضور ونوم را در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد کرد.


منبع Gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده