// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

احتمال خریداری استودیو توسط سگا برای ساخت یک بازی بسیار بزرگ

Sega چند بار گفت که قصد ساخت یک بازی بسیار بزرگ را دارد و حالا می‌دانیم که ظاهرا این شرکت آماده‌ی خرج حدودا ۸۸۲ میلیون دلار پول برای پروژه‌ی مورد بحث است.

سگا می‌خواهد طی چند سال آتی، یک بازی بسیار بزرگ عرضه کند که به موفقیت عظیم در نقاط مختلف دنیا برسد. شرکت مورد بحث برای انجام این کار حتی شاید سراغ هزینه کردن ۸۸۲ میلیون دلار پول به هدف افزایش توانایی تولید خود برود. از قضا گزینه‌ی خریداری یک یا چند استودیو با این مبلغ زیاد برای گسترش قدرت بازی سازی سگا هم روی میز قرار دارد. این پروژه‌ی عظیم که از آن با نام Super Game یاد می‌شود، قرار است به موفقیت جهانی، سیستم‌های آنلاین، ساخت یک جامعه پیرامون خود و به‌کارگیری درست مجموعه‌ها توجه داشته باشد. انتظار می‌رود که سگا در طول پنج سال بتواند پروژه را به نتیجه برساند.

شرکت Sega صاحب استودیو Creative Assembly، استودیو Sports Interactive، استودیو Relic، شرکت Atlus، استودیو Amplitude و استودیو Two Point است. حالا سگا ممکن است هر لحظه به هدف تکمیل تیم‌های بازی‌سازی خود با این ۸۸۲ میلیون دلار پول سراغ خرید استودیو برود. تیم‌های مدنظر لزوما در ژاپن نیستند و سگا امکان خریداری شرکت‌های مختلف در نقاط گوناگون دنیا را در صورت نیاز مورد بررسی قرار می‌دهد.

جدیدترین گزارش مالی سگا می‌گوید که این شرکت با یک یا چند بازی جدید می‌خواهد کارهایی متفاوت با بازی‌های مرسوم انجام بدهد و شاید برای ساخت یک بازی، سراغ استفاده‌ی ترکیبی از شخصیت‌ها و مجموعه‌های متفاوتی برود که در اختیار دارد. شرکت اهمیت زیادی برای نمره‌ی متاکریتیک بازی‌های خود قائل است و دیگر به عرضه‌ی بازی‌های مخصوص ژاپن فکر نمی‌کند. بلکه می‌خواهد آن‌ها با بومی‌سازی مناسب به فروش بیشتر در کشورهای مختلف و مخصوصا آمریکا برسند؛ اتفاقی که طی چند سال اخیر مثلا برای یاکوزا رخ داده است. همچنین باتوجه‌به قرارداد سگا با مایکروسافت برای استفاده از پلتفرم ابری Azure، به احتمال زیاد حداقل یک بازی بزرگ و پرخرج سگا شدیدا متمرکز روی سیستم‌های آنلاین خواهد بود.

سگا اعلام کرد که می‌خواهد که با شرکت‌های بیشتری وارد همکاری جدی شود و قدرت خود در ساخت بازی‌ها و سرویس‌های بیشتر را افزایش دهد؛ تا حداکثر بهره‌برداری را از شناخته شده بودن مجموعه‌های متعلق به خود داشته باشد. مدتی قبل مطمئن شدیم که قرار است یک بازی شوتر اول‌شخص جدید توسط سگا عرضه شود. همچنین ریمسترها، ریمیک‌ها و ریبوت‌ها، محصولاتی در دنیای بازی‌های ویدیویی هستند که شرکت توجه خود به آن‌ها را افزایش داده است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده