// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰

الکترونیک آرتز: تقاضای فوق‌العاده‌ای برای بازی Battlefield 2042 وجود دارد

اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی EA اخیرا درجریان جلسه‌ی ارائه‌ی گزارش مالی این شرکت، درباره‌ی کیفیت Battlefield 2042 و بازخورد بازیکنان نسبت به نسخه‌ی بتا بازی صحبت کرده است.

شرکت الکترونیک آرتز اخیرا گزارش مالی سه‌ماهه‌ی خود را در جلسه‌ای با حضور تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران منتشر کرد. اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی EA در این جلسه درمیان صحبت‌هایش درباره‌ی Battlefield 2042 و میزان رضایت کاربران از کیفیت نسخه‌ی بتا بازی توضیح داد. ویلسون می‌گوید بازخورد بازیکنان درکل «بسیار مثبت» بوده است.

او در عین حال اشاره می‌کند برخی عناصر نسخه‌ی بتا (و احتمالا عدم وجود برخی عناصر) کمی بحث‌برانگیز شده است؛ ولی اینکه بتا یک بازی در برخی جنبه‌ها دارای نقص و کمبود باشد، «موضوعی غیرعادی» نیست. ویلسون همچنین می‌گوید آن‌ها با استفاده از بازخوردی که از گیمرها دریافت کرده‌اند، Battlefield 2042 را بهبود داده‌اند و اینکه EA نسبت به نتیجه‌ی کار «بسیار خوشبین» است.

طبق گزارش EA، از میان ۷.۷ میلیون بازیکنی که بتا بتلفیلد 2042 را تجربه کردند، ۳.۱ میلیون نفر در Early Access بتا شرکت کردند (این افراد بازی را پیش‌خرید کردند و در نتیجه دو روز زودتر از سایر بازیکنان قادر به تجربه‌ی بتا بودند). حالا ویلسون معتقد است تعداد بالای کسانی که بتلفیلد 2042 را پیش‌خرید کردند یا حتی آن‌هایی که فقط بتا را تجربه کردند، نشان می‌دهد که «تقاضای فوق‌العاده‌ای برای این بازی وجود دارد.»

نمایی از تریلر بازی Battlefield 2042

رئیس الکترونیک آرتز عنوان می‌کند که Battlefield 2042 بازی «بسیار جذابی» است و این جذابیت در حال‌و‌هوا، حالت‌های بازی، ویژگی‌های نوآورانه و خلاقانه‌ی این بازی کرد پیدا کرده است و اینکه طرفداران از وجود این موارد جدید استقبال خیلی خوبی کرده‌اند. ویلسون توضیح می‌دهد که تیم ساخت بتلفیلد 2042 در استودیوی DICE در این مدت سخت مشغول بهبود جنبه‌های مختلف این بازی شوتر اول‌شخص بوده‌ و دایس امیدوار است که بازیکنان از همان روز اول انتشار از تجربه‌ی آن ببرند.

طبق گفته‌های ویلسون، دایس برنامه‌های زیادی برای آینده‌ی این بازی سرویس‌محور دارد و این باعث شده است که EA درکل نسبت به آینده‌ی مجموعه‌ی بتلفیلد خوشبین باشد. بالاترین مقام اجرایی الکترونیک آرتز سپس در جای دیگری از صحبت‌های خود اشاره می‌کند که او پیش از اینکه منتظر فرارسیدن تاریخ انتشار Battlefield 2042 باشد، برای محتواهایی که بعدا به بازی اضافه خواهند شد، هیجان‌زده است.

بازی‌های سرویس‌محور نقش بسیار مهمی در موفقیت تجاری EA دارند و خود این شرکت نیز چنین موضوعی را کتمان نمی‌کند. حتی آن‌ها در این جلسه گفته‌اند این دسته از بازی‌ها حکم نوعی «سس مخصوص با ترکیبی محرمانه» را برای EA دارند (به این معنی که این نوع آثار رمز موفقیت و برگ برنده‌ی الکترونیک آرتز در بازار هستند).

Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی صحبت‌های اندرو ویلسون چیست؟ فکر می‌کنید Battlefield 2042 می‌تواند طرفداران شوترهای چندنفره را راضی کند؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده